خبرگزاری کار ایران

فریاد بلند وحید امیری برابر قلعه‌نویی: من هنوز خداحافظی نکرده‌ام

فریاد بلند وحید امیری برابر قلعه‌نویی: من هنوز خداحافظی نکرده‌ام
کد خبر : ۱۵۴۱۹۷۶

کاپیتان دوم پرسپولیس هنوز از بازی‌های ملی کناره‌گیری نکرده و آمادگی دوباره او در ترکیب سرخپوشان این امید را برای وی با بازگشت دوباره به اردوگاه تیم ملی افزایش داده است.

به گزارش ایلنا، با اینکه تیم ملی فوتبال قدم‌هایی در مسیر جوانگرایی برداشته اما کیفیت نسبتاً پایین و ضعف مشهود فنی بازی‌های تیم ملی در مسابقات اخیر و تزلزل در برخی پست‌ها باعث شده تا هواداران و کارشناسان فوتبال به این نکته تأکید کنند که تیم ملی جای بهترین‌هاست و هر بازیکنی با هر سن و سالی چنانچه در فرم ایده‌آل باشد باید دعوت شود و بازی کند.

در همین راستا بعد از بازی‌های درخشان و شرایط بدنی فوق‌العاده وحید امیری برخی هواداران پرسپولیس معتقدند امیر قلعه‌نویی می‌تواند دوباره کاپیتان محجوب سرخ‌ها را به تیم ملی فرا بخواند.

نکته اینجاست که وحید امیری از تیم ملی خداحافظی نکرده و اگر قلعه‌نویی او را فرا بخواند در خدمت تیم ملی خواهد بود. امیری هم زمستان سال قبل هم اردیبهشت امسال در مصاحبه‌ای تأکید کرد از تیم ملی خداحافظی نکرده و این یعنی که همچنان می‌تواند با پیراهن ایران در بازی‌های بین‌المللی به میدان برود.

در فوتبال دنیا و حتی تیم‌های ملی بزرگی مثل آلمان و فرانسه بازیکنان بزرگی مثل تورام، زیدان و تونی کروس حتی بعد از خداحافظی به تیم ملی کشور خود برگشتند تا در تورنمنت‌های بزرگ تیم خود را همراهی کنند. هر چند تیم ملی فعلاً تورنمنت بزرگی در پیش ندارد اما هم امیری از بازی‌های ملی خداحافظی نکرده هم اینکه از نظر فنی به بازیکنانی با خصوصیات و تجربه او نیاز دارد.

وحید امیری 9 سال قبل درست پیش از جام ملت‌های آسیا 2024 اولین بازی ملی‌اش را مقابل عراق انجام داد و دو جام ملت‌ها و دو جام جهانی را تجربه کرده است. البته او بعد از مصدومیت طولانی مدت کمر توسط کارلوس کی‌روش در فهرست نهایی جام جهانی 2022 قرار گرفت اما برعکس جام جهانی روسیه حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت.

امیری در دوره سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی طی یک سال و نیم گذشته در دو بازی ابتدایی مقابل کنیا و روسیه حضور داشت. او سال گذشته در تورنمنت کافا هم حاضر بود و به میدان رفت. آخرین باری که وحید امیری در بازی تیم ملی حضور داشته مربوط به دیدار دوستانه حدوداً یازده ماه قبل مقابل بلغارستان بوده که البته در آن مسابقه به میدان نرفت.

بعد از بازی سه‌شنبه مقابل قطر، تیم ملی ماه آینده برای دو بازی مقابل کره شمالی و قرقیزستان دوباره وارد اردو و جو مسابقات خواهد شد که باید دید امیری بعد از 13 ماه با ادامه روند فوق‌العاده خود به تیم ملی دعوت خواهد شد یا نه.

البته باید در نظر داشت شاید یکی از دلایل بالا رفتن کیفیت این بازیکن باتجربه و خوش اخلاق و کمتر مصدوم شدن او همین دوری از مسابقات، اردوها، پروازها و تمرین‌های متعدد در دو جبهه ملی و باشگاهی باشد.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز