خبرگزاری کار ایران

شکوری: نباید استقلال از چاله در بیاید و به چاه بیافتد/ مدیران باید زودتر تکلیف نیمکت را مشخص کنند

شکوری: نباید استقلال از چاله در بیاید و به چاه بیافتد/ مدیران باید زودتر تکلیف نیمکت را مشخص کنند
کد خبر : ۱۵۴۱۸۷۱

مدافع اسبق استقلال معتقد است مدیران این تیم اگر نمی‌توانند وضعیت نیمکت آبی‌پوشان را در روزهای آینده مشخص کنند، بهتر است از بختیاری‌زاده حمایت کنند.

به گزارش ایلنا، هادی شکوری بازیکن پیشین استقلال در صحبتی کوتاه با خبرنگار ما درباره وضعیت این تیم و آینده نیمکت آبی‌پوشان صحبت‌هایی انجام داد که در ادامه می‌خوانید.

استقلال 10 روز دیگر در لیگ نخبگان آسیا با النصر بازی خیلی مهمی دارد، اما هنوز وضعیت نیمکت این تیم مشخص نیست. شما اوضاع را چطور می‌بینید؟

اگر مدیران بتوانند در این خصوص زودتر تصمیم بگیرند تا تکلیف سرمربی مشخص شود، قطعا به نفع استقلال خواهد بود اما اگر به نتیجه‌ای نرسیدند، به نظر من بهتر است از آقای بختیاری‌زاده حمایت کنند و یکی دو مربی خوب هم برای او بیاورند تا کادر او تقویت بشود تا در آرامش، کاری شگل بگیرد؛ قرار نیست که استقلال از چاله در بیاید و در چاه بیافتد. امیدوارم که اگر به انتخاب نهایی رسیدند، زودتر اعلام کنند، اگر هم هنوز به انتخابی نرسیدند، با طمانینه و تفکر این انتخاب را انجام دهند.

اصلا استعفا و جدایی جواد نکونام در این مقطع درست بود؟

با شرایط و جوی که به وجود آمده بود، چاره‌ی دیگری نبود. آقای نکونام هم راضی به جدایی بودند چون جو خوبی در استقلال وجود نداشت که بشود در آن کار کرد.

دو باخت متوالی مقابل پرسپولیس و السد با اشتباهات فردی و تاکتیکی زیادی رخ داد.

تیم وقتی که از نظر روحی و روانی به هم ریخته باشد، نمی‎‌‌تواند کار تاکتیکی خاصی انجام بدهد، همه هم دیدند که استقلال در آن دو بازی کیفیتی پایین‌تر از حد معمول خود داشت.

بازیکنی مثل ماشاریپوف نحوه بازی‌اش در استقلال و تیم ملی کشورش کیفیت متفاوتی دارد، این موضوع به سرمربی تیم باز می‌گردد؟

بازی گرفتن از بازیکن به هنر سرمربی و نوع تاکتیکی که اتخاذ می‌کند، برمی‌گردد. بازیکنی مثل ماشاریپوف هم آزادی عمل بیش‌تری در زمین می‌خواست؛ همین وظیفه‌ای که در تیم ملی ازبکستان دارد و دیدیم که چه عملکرد بهتری از خودش نشان داد.

انتقادات زیادی به نحوه بازی تیم ملی می‌شود. به نظر شما این انتقادات درست است؟

تیم ملی ما الان خیلی عاقلانه بازی می‌کند و معقولاه و بازی به بازی جلو می‌رود و این در همه جا عرف است که نتیجه مهم است و ما هم همان نتیجه را لازم داریم؛ باید یک مقدار صبورتر باشیم و آرامش بیش‌تری را به تیم ملی و بازیکنانش القا کنیم تا تیم ملی کشورمان عملکرد بهتری هم داشته باشد. این را هم در نظر بگیرید که در آسیا، فوتبال همه کشورها در حال پیشرفت است و جوری نیست که بگوییم فقط ایران باید پیشرفت کند.

عدم دعوت رامین رضاییان به اردوی تیم ملی  با وجود محرومیت صالح حردانی، تیم ملی را در پست دفاع راست مقابل قطر دچار مشکل می‌کند؟

اصلا دوست ندارم درباره این مسائل صحبت کنم. چون این دست مسائل به شخص سرمربی تیم ملی برمی‌گردد و کادرفنی شرایطی را می‌بیند که ما نمی‌بینیم.

سلب میزبانی از استقلال و تراکتور و تیم ملی با توجه به اینکه در ایران چمن مناسبی نداریم، به نفع تیم‌های ما خواهد بود یا برعکس؟

اینکه قرار است بدون تماشاچی بازی کنیم قطعا به ضررمان خواهد بود. از سویی  چمن ورزشگاه‌های امارات که برای میزبانی در نظر گرفته شده از چمن ورزشگاه‌های ایران بهتر است و اگر می‌توانستیم در ایران چنین شرایطی را رقم بزنیم و روی یک چمن خوب با حضور هواداران بازی کنیم، وضعیت بهتری رقم می‌خورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز