خبرگزاری کار ایران

باقری: درویش تلاش کرد که من برگردم/ مدت قرارداد مهم نیست

باقری: درویش تلاش کرد که من برگردم/ مدت قرارداد مهم نیست
کد خبر : ۱۵۴۱۱۷۶

مربی پرسپولیس گفت: مدت قرارداد مهم نیست، همین که اجازه دادند من در کنار تیم باشم باعث افتخار است.

به گزارش ایلنا، کریم باقری اسطوره باشگاه پرسپولیس پس از دوری تقریبا یک و نیم ساله از پرسپولیس مجددا به این تیم بازگشت تا به کادرفنی سرخپوشان ملحق شود. 

کریم باقری پس از عقد قرارداد رسمی در کنار رضا درویش و در جمع خبرنگاران در خصوص بازگشتش گفت: اول ازهمه از آقای درویش تشکر می‌کنم بابت صحبتی که یک ماه و نیم قبل با من داشت و به من اعلام کرد که دوست دارد من کنار تیم باشم. در صحبت‌هایمان به او گفتم که به پرسپولیس علاقه دارم و همیشه با این تیم بودم. من در گذشته تمام تلاشم را کردم و زمانی هم که نبودم همیشه در کنار پرسپولیسی‌ها بودم و ایشان تلاش کردند که من برگردم. خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد و پس از وقفه یک ساله دوباره به این تیم برگشتم. خودتان می‌دانید چه در زمان بازیکنی چه در زمانی که به عنوان مربی کنار تیم بودم، تمام تلاشم را می‌کردم که اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی در ادامه با اشاره به نتایج خوبی که گاریدو کسب کرده و هواداران نیز از حضور او راضی هستند، گفت: من هنوز ایشان را ندیدم و ایشان با اقای درویش هماهنگ بودند و صحبت‌هایی انجام دادند و من منتظر بازگشت سرمربی تیم به ایران هستم و پس از حضور او در تهران با او جلسه برگزار می‌کنم تا با هم صحبت کنیم. 

او در خصوص ارتباط با بازیکنان این تیم در مدت غیبتش گفت: زیاد نه، اما با برخی بازیکنان ارتباط داشتم و آن‌ها نیز محیت داشتند و بعضی وقت‌ها سراغم را می‌گرفتند. و امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد به هر حال لیگ هر سال سخت‌تر می‌شود و تمام بازیکنان باید تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس انجام دهند.

باقری در پایان گفت: از همه هواداران تشکر می‌کنم و دست همه آن‌ها را می‌بوسم که در مدتی نبودم آن‌ها از من حمایت کردند، من هم در کنار بقیه مجموعه تیم تمام تلاشم را می‌کنم که اتفاقات خوبی بیافتد. 

مدت قرارداد؟ مهم نیست، همین که اجازه دادند من در کنار تیم باشم باعث افتخار است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز