خبرگزاری کار ایران

مطفری‌زاده: نباید اینقدر نوسان داشته باشیم/ همه بازی‌ها باید VAR داشته باشد

مطفری‌زاده: نباید اینقدر نوسان داشته باشیم/ همه بازی‌ها باید VAR داشته باشد
کد خبر : ۱۵۳۹۴۵۳

مدیرعامل تراکتور معتقد است تیمی که می‌خواهد در جدول جایگاه بالا داشته باشد، باید تمرکز بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایلنا، سعید مظفری‌زاده مدیرعامل باشگاه تراکتور پس از شکست این تیم مقابل فولاد در هفته هفتم در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره این باخت گفت: واقعا شکست تلخی بود و ما نباید اینقدر نوسان داشته باشیم. تیمی که می‌خواهد در جدول جایگاه بالا داشته باشد، باید تمرکز بیشتری داشته باشد و باید باهم بنشینیم و علت شکست را بررسی کنیم تا دیگر نتایج این چنینی تکرار نشود.

مظفری زاده در مورد حکم پرونده بیرانوند گفت: مسئولان حقوقی باشگاه ما پیگیر هستند و این مسائل چون تخصصی است، خود بخش حقوقی و خود آقای علیرضا بیرانوند پیگیر هستند چون ما اعتقاد داریم حق با او است.

وی همچنین در خصوص صحنه‌های داوری این بازی افزود: به هر حال من خودم داور بودم و دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم ولی حالا که VAR هست انتظار داریم اشتباهات به حداقل برسد و وقتی یک صحنه این چنینی اصلا پخش نمی‌شود، بیشتر هواداران را حساس می‌کند. باید صحنه های مشکوک مثل همه جای دنیا پخش شود تا شک و شبهه‌ای نباشد. این رفتار فقط به شائبات می‌افزاید و یک نکته دیگر این سیستم باید در همه بازی‌ها باشد و دیدیم در یک بازی VAR نبوده و یک تیم از این مسئله منتفع شده است. اینکه یک بازی باشد و یک بازی نباشد، یعنی شرایط یکسان نیست و ما به جد خواهان این هستیم که همه بازی‌ها VAR داشته باشد و مثل همه جای دنیا این سیستم برای ما هم کاربرد داشته باشد.

مدیرعامل تراکتور درباره بازی بعدی این تیم در آسیا و شرایط برگزاری آن اظهار داشت: ما مکاتبه‌ای نداشتیم و هیچ اطلاعی نداریم. ما منتظر هستیم تا AFC برنامه و نظرش را اعلام کند.

او همچنین در مورد مسئله ورود بانوان به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز گفت: ما اصلا بلیت فروشی نداشتیم و از رسانه باشگاه هیچ اطلاع رسانی نداشتیم اما فقط از هوادار یارها که در بازی‌های بعدی برای حضور بانوان که قرار است حضور داشتند، دعوت کردیم تا باشند و از مسائل انتظامی شرایط مهیا شود و به گونه‌ای برای بازی‌های بعدی تمرین داشتیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز