خبرگزاری کار ایران

زنده‌روح: مقابل تراکتور برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم

زنده‌روح: مقابل تراکتور برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم
کد خبر : ۱۵۳۸۹۵۸

کاپیتان گل‌گهر می‌گوید سه تساوی متوالی روند خوبی نیست اما آن‌ها می‌خواهند با گرفتن امتیاز از تراکتور خودشان را در بالای جدول نگه دارند.

به گزارش ایلنا، گل‌گهر که پس از قطع همکاری با اوزونیدیس، فصل را با مهدی تارتار آغاز کرد، در هفته‌های ابتدایی روند خوبی را پیش گرفت اما آبی‌پوشان سیرجانی در ادامه با سه تساوی متوالی مقابل هوادار و مس رفسنجان و نهایتا خیبر، امتیازهای مهمی را از دست دادند.‌

احمدرضا زنده‌روح کاپیتان گل‌گهر درباره شرایط و وضعیت تیمش در هفته‌های اخیر با خبرنگار ما صحبت‌هایی انجام داده که در ادامه می‌خوانید: 

از بازی آخر و تساوی مقابل خیبر بگو.‌

فکر می‌کنم بازی خوبی بود البته که دو نیمه متفاوت داشت و در نیمه اول ما خیلی خوب بازی کردیم و خوب هم شروع کردیم. در نیمه اول موقعیت‌هایی داشتیم که باید همان جا بازی را به نفع خودمان تمام می‌کردیم که متاسفانه هم بی‌دقتی و هم بدشانسی باعث شد که این اتفاق نیفتد و نیمه دوم هم خیبر با تغییر سیستمی که داد، توانست بازی را به تعادل بکشاند و با شرایطی که نیمه دوم داشت، مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

سه تساوی متوالی برابر هوادار و مس و خیبر داشتید. 

روند خوبی نیست؛ بالاخره ما سه بازی داشتیم که باید امتیازات کامل این بازی‌ها را می‌گرفتیم؛ در دو بازی که لیاقت داشتیم هر سه امتیاز را بگیریم اما متاسفانه نشد و شاید هم دلیلش کمی بدشانسی باشد. ما ظرف دو سه هفته چند مصدوم داشتیم که اگر حضور داشتند، می‌توانستند بیش‌تر به ما کمک کنند. به هر حال به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم در آینده بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم. 

زنده‌روح: مقابل تراکتور برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم

شرایط گل‌گهر را قبل از بازی با تراکتورِ مدعی چطور می‌بینی؟ 

این بازی در شهر ما و در زمین ماست و قطعاً برای سه امتیاز به میدان می‌رویم، می‌دانیم که تراکتور تیم پرمهره‌ای است و امسال فوق‌العاده کار کرده و نتایج خوبی هم گرفته اما مطمئنا در این فاصله‌ای که تا این مسابقه داریم تمام تلاشمان را می‌کنیم و تمام تمرکزمان را میگذاریم تا بتوانیم یک نتیجه خوب کسب کنیم و بتوانیم همان بالای جدول بمانیم. 

ورزشگاه شهید سلیمانی مجوز استفاده از VAR گرفت اما به آن تجهیز نشد، مسئولان گل‌گهر اقدامی در این خصوص داشتند؟ 

 ما خیلی دوست داریم که این اتفاق بیافتد اما ما هم مثل شما بی‌خبریم و نمی‌دانم چرا ورزشگاه ما وی‌ای‌آر ندارد و امیدوارم که هر چه زودتر در تمام بازی‌ها شاهد این باشیم که وی‌ای‌آر استفاده می‌شود. 

یکی از بازیکنان با سابقه گل‌گهر هستی، تجربه کار با آقای تارتار را چطور می‌بینی؟

هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد، کادر فنی تغییر کرده و کادرفنی جدید نیز شرایط و تفکرات خاص خودش را دارد و ما بازیکنان باید هرچه زودتر با تفکرات آن‌ها وفق پیدا کنیم و بتوانیم جوری کار کنیم که نتایجی که مورد نظر خودمان، باشگاه و کادرفنی است، کسب کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز