خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر
کد خبر : ۱۵۲۴۱۹۰

هفته سوم لیگ برتر فوتبال هم با انجام هشت دیدار در دو روز به پایان خودش رسید.

به گزارش ایلنا، مسابقات هفته سوم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که جذاب‌ترین بازی‌ها در این فصل را رقم زد و با وجود اینکه چهار تیم نتوانستند در زمین خودشان میزبانی کنند و سرگردان بودند، اما کیفیت بازی‌ها بالاتر از دو هفته ابتدایی بود و رد و بدل شدن 19 گل که سه مسابقه 4 گل داشت هم این موضوع را نشان می‌دهد.

 

دروازه‌بان: الکسیس گوندوز (پرسپولیس)

بازهم به نمایش درخشان خودش در ترکیب پرسپولیس ادامه داد و یک کلین شیت ارزشمند مقابل فولاد به ثبت رساند. تیم یحیی گل‌محمدی چند موقعیت خوب روی دروازه سرخپوشان ایجاد کرد و گوندوز مثل همیشه مطمئن و کم اشتباه ظاهر شد تا به تیمش در کسب اولین سه امتیاز این بازی کمک شایانی کرده باشد. 

مدافع: سیدمحمد حسینی (استقلال خوزستان)

مجموع عملکرد دفاعی استقلال خوزستان در این بازی قابل قبول بود ولی سیدمحمد حسینی مقابل تیمی که قرار بود روزی جزوی از آن باشد انگیزه بالایی داشت و توانست از این آیتم برای ایجاد یک نمایش کم اشتباه استفاده کند و یک کلین شیت با ارزش مقابل یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر به کمک او به ثبت برسد. 

مدافع: شجاع خلیل‌زاده(تراکتور)

عملکرد کاپیتان تراکتو هفته مقابل هوادار تهران چنین اتفاقی را شاهد بودیم. شجاع پس از گلزنی مقابل پرسپولیس که روحیه بالایی از آن گرفته بود، با رهبری تیمش از عقب زمین در جدال با بنفش‌ها، کاری کرد تا تیم حریف نتواند به دروازه بیرانوند نزدیک هم شود. او چهره ویژه خط دفاعی تیمش است و به خوبی این نقطه از زمین را رهبری می‌کند.

مدافع: میلاد محمدی (پرسپولیس)

اولین بازی برای چپ‌پای جدید پرسپولیس کافی بود تا شایستگی خود را نشان بدهد و عملکردی داشته باشد که قبل از دعوت دوباره به تیم ملی، سرخ پوشان به نخستین پیروزی در فصل جدید برسند. میلاد محمدی با حضورش در ترکیب قرمزها، وضعیت آشفته در سمت چپ خط دفاعی را سر و سامان داد و در تقابل با فولاد خوزستان هم عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشت.

هافبک: علیرضا علیزاده (گل‌گهر)

پایان دو جلسه محرومیت و بازگشت به میانه میدان در جدال سخت خارج از خانه مقابل نساجی مازندران، نقطه قوت تیم مهدی تارتار بود. در روزی که برخی بازیکنان گل‌گهر مثل مهدی تیکدری موثر و درخشان کار کردند، علیرضا علیزاده یک سر و گردن بالاتر از همه ظاهر شد و در نبردهای تن به تن با بازیکنان حریف برتری کامل داشت. 

هافبک: ریکاردو آلوز (تراکتور)

مهندس سال گذشته لیگ برتر دوباره به تنظیمات کارخانه برگشته و پس از اینکه در نخستین مسابقه فصل نتوانست پاس گل بدهد و در ادامه برابر پرسپولیس این کار را انجام داد، این هفته هم مقابل هوادار به زیباترین شکل ممکن تراکتور را در مسیر زدن چهارمین گل گذاشت تا جشن پرشورها را کامل کند. 

 

هافبک: تیوی بیفوما (استقلال خوزستان)

با وجود اینکه به‌عنوان یار جانشین به میدان آمد اما توجه همه را به خود جلب کرد؛ ستاره استقلال خوزستان چهره ویژه تیمش در این بازی بود و تعویض طلایی این دیدار لقب گرفت که اوج نمایش درخشان او ضربه کاشته دقیقی بود که به گوشه دروازه حسین حسینی فرستاد تا برتری تیمش در این میدان را رقم بزند و خودش را چهره ویژه این هفته از بازی‌ها قرار دهد.

هافبک: مهدی ترابی (تراکتور)

اگر بخواهیم فقط یک نفر از تراکتور را به‌عنوان بهترین بازیکن در تمام سه هفته ابتدایی انتخاب کنیم به مهدی ترابی می‌رسیم؛ بازیکنی که در همان هفته اول پاس گل داد و در دومین مسابقه برابر پرسپولیس هم یکی از بهترین‌ها بود، اما درخشان‌ترین بازی را مقابل هوادار به نمایش گذاشت. مهدی ترابی با نفوذهای پرشمار از سمت چپ زمین و حرکت‌های در عرض و خطرناک، موقعیت‌سازی کرد و مدافعان حریف را به دردسر انداخت.

مهاجم: رضا غندی‌پور (ملوان انزلی)

رضا غندی‌پور پس از اینکه در نخستین مسابقه مقابل گل‌گهر پنالتی گرفت و تیمش را به سه امتیاز رساند، در جدال با استقلال تهران موفق به گلزنی شد، اما دیروز بهترین عملکردش را در این مدت ارائه داد و توانست در جریان برتری پُرگل برابر چادرملو، دو گل بزند و موقعیت‌سازی کند.

مهاجم: امیرحسین حسین‌زاده (تراکتور)

بدون تردید ستاره هفته سوم لیگ برتر بود که توانست روی هر 4 گل تراکتور نقش داشته باشد و بارها خط دفاعی هوادار را با سرعت و تکنیکی بالای خود آزار بدهد و با شایستگی در جمع برترین‌ها قرار بگیرد. توانایی فنی بالای این بازیکن در زمان گل اول قرمزهای تبریزی به چشم آمد؛ جایی که او پاس بلند دانیال اسماعیلی‌فر را با سینه به مهدی هاشم‌نژاد رساند تا این بازیکن (که می‌توانست در تیم منتخب باشد)، با شوت دیدنی دروازه را باز کند.

مهاجم: عیسی مرادی(مس رفسنجان)

مهاجمی که قرار بود در همین نقل و انتقالات در ازای بخشی از رضایت‌نامه مهدی لیموچی برای سپاهان، از اصفهان به اراک برود و برای آلومینیوم بازی کند، پس از عدم توافق مالی با این باشگاه مسیرش را تغییر داد و فصل جدید را با مس رفسنجان شروع کرد که درخشش او هم برابر تیمی اتفاق افتاد که سال گذشته هم تجربه آن را داشت. 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز