خبرگزاری کار ایران

هافبک های سابق جزو بهترین ها

ژابی آلونسو و تونی کروس فصل فوتبالی را خوب تمام کردند

ژابی آلونسو و تونی کروس  فصل فوتبالی را خوب تمام کردند
کد خبر : ۱۵۱۳۶۲۵

تونی کروس و ژابی آلونسو بهترین های کشور خود شدند.

به گزارش ایلنا، تونی کروس و ژابی آلونسو دو هافبک سابق تیم های ملی آلمان و اسپانیا فصل فوتبالی را با جوایز تمام کردند.

تونی کروس که چندی پیش از تیم رئال مادرید خداحافظی کرد و اعلام کرد که یورو 2024 آلمان آخرین تورنومنت فوتبالی او است و کفش های خود را آویزان کرد. به عنوان بهترین بازیکن سال کشورش انتخاب شد.

ای هافبک باتجربه که در طول دوران حرفه ای خود جزو معدود بازیکنانی بود که روند یکسانی داشت و همواره در بالاترین سطح قرار داشت توانست این جایزه را کسب بکند.

ژابی آلونسو هافبک سابق رئال مادرید و مربی فعلی موفق بایرلورکوزن که همراه با این تیم توانست تاریخ سازی کند و برای اولین بار تیم بایر لوکوزن را قهرمان بوندس لیگا آلمان بکند، بهترین مربی سال کشور اسپانیا لقب گرفت.

این مربی همچنین توانست بوندس لیگا آلمان را بدون باخت به پایان برساند و بیش از 50 بازی را بدون طعم شکست پشت سر بگذارد.

بدون شک این مربی اسپانیایی در ادامه میتواند به افتخارات بیشتری برسد و باید منتظر ماند و دید آیا هم پست آلمانی خود یعنی تونی کروس به چرخه مربیان فوتبال اضافه خواهد شد یا خیر. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز