خبرگزاری کار ایران

تبریک ورزشی‌ها به رئیس جمهور منتخب

تبریک ورزشی‌ها به رئیس جمهور منتخب
کد خبر : ۱۵۰۱۹۰۹

انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور دولت چهاردهم با استقبال جامعه ورزش روبرو شد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، باشگاه‌ها و چهره‌های ورزشی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب را تبریک گفتند:

 

وزیر ورزش

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان نیز در گفتو گوی کوتاهی این انتخاب را به مردم و مسعود پزشکیان تبریک گفت.


باشگاه استقلال 

«ملت بزرگ ایران روز جمعه، پانزدهم تیرماه با ثبت حماسه‌‌ای با شکوه، با حضور پر شور و تاریخی خود برگه زرینی دیگری در تاریخ این مرز و بوم به ثبت رساندند.

باشگاه استقلال به رئیس جمهور منتخب، دکتر مسعود پزشکیان بابت انتخاب شایسته‌ به عنوان منتخب ملت بزرگ ایران، تبریک می‌گوید و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی در اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آبادانی کشور را دارد.»


باشگاه مس کرمان

  جناب آقای دکتر پزشکیان

رئیس جمهور منتخب ملت بزرگ ایران

اینک که با حضور پرشور و آگاهانه امت همیشه در صحنه ایران عزیز تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در پای صندوق های رای، با شایستگی منتخب مردم برای ریاست جمهوری گشته اید، ضمن آرزوی موفقیت برای جنابعالی، جای این امید است که با تلاش های شما و همه دولتمردان خدوم این کشور، دورانی پر از شکوفایی و به ثمر نشستن آرمان های بزرگ برای مردمان عزیز کشور شاهد باشیم.


باشگاه پرسپولیس

ملت بزرگوار و شریف ایران، حماسه‌ای دیگر خلق کرد. حضور نزدیک به ۵۰ درصد افراد حائز شرایط رای دادن، در دور دوم انتخابات، به جهانیان فهماند؛ بر خلاف تمام تبلیغات سوء و دروغین علیه کشور عزیزمان، ایرانیان معتقد و پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و برای حفظ و استحکام آن هر زمان ضرورت را احساس کنند در صحنه حضور دارند.

باشگاه پرسپولیس به سهم خود از این حضور گسترده تقدیر و تشکر می‌کند و آن را به هموطنان تبریک می‌گوید.

باشگاه پرسپولیس همچنین انتخاب نُهمین رئیس جمهوری ایران عزیز را تبریک می‌گوید و برای جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان در مسیر خدمت به کشور عزیزمان و هموطنان گرامی آرزوی موفقیت داریم.


باشگاه سپاهان

خداوند بزرگ را شاکریم که ملت غیور و فهیم ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رأی، حماسه آفریدند و اقتدار ایران عزیز را به رخ جهانیان کشیدند.

این موفقیت بزرگ را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسؤولان خدمت‌گذار و عموم مردم شریف ایران تبریک عرض می‌نماییم.

همچنین لازم می‌دانیم به رئیس جمهور منتخب مردم، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان تبریک عرض نموده و برای ایشان در مسیر خدمت به ایران و ایرانی و پیشرفت کشور آرزوی موفقیت نماییم.


محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور

انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان «رئیس جمهور» در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی‌تردید انتخاب تاریخی هر ملتی، بنیان اتخاذ تصمیماتی را ایجاد می‌کند که کشور را به سمت رشد، توسعه و سعادت ملی رهنمون می‌سازد.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز