خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های مهم بیرانوند در مورد پرسپولیس و تیم ملی؛

فشاری روی پرسپولیس نگذاشتم/ اوسمار با تیم تایلندی قرارداد بسته است

فشاری روی پرسپولیس نگذاشتم/ اوسمار با تیم تایلندی قرارداد بسته است
کد خبر : ۱۴۹۲۷۰۷

علیرضا بیرانوند گفت: یک سال قرارداد دارم. می‌مانم و فشاری به باشگاه نمی‌آورم.

به گزارش ایلنا، تیم ملی ایران در آخرین دیدار خود از دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف ازبکستان رفت که این بازی با نتیجه 0-0 به پایان رسید. علیرضا بیرانوند که در این بازی دروان دروازه قرار گرفته بود، موفق به ثبت کلین شیت شد. او در پایان بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و صحبت‌هایی انجام داد.

او در مورد بازی گفت:  خدا را شکر به عنوان تیم اول صعود کردیم. برای ما خیلی مهم بود بتوانیم اینگونه صعود کنیم و از هوادارانی که امروز آمدند و امروز حمایتمان کردند تشکر ویژه می‌کنم. بازی خیلی خوبی بود و تیم با نظم بود. موقعیت‌هایی هم به تیم ازبکستان دادیم که فکر می‌کنم دلیلش این است که چمن را آب نداده بودند. برای رنکینگ این بازی مهم بود و ازبکستان تیمی است که از پایه بسیار قوی است. در مسابقات جوانان تیمشان تا فینال آمد و تیم خوبی داشتند. در قطر، در پنالتی‌ها باختند و ۲ بازیکن هم در لیگ ایران دارند که می‌شناسیمشان و کیفیت فوتبال ایران را بالا برده‌اند.

بیرانوند در خصوص شعار هواداران حاضر در ورزشگاه علیه بازیکنان تیم ملی گفت: من چیزی نشنیدم. تنها چیزی که بود دیدم بچه‌ها دارند از مردم تشکر می‌کنند. اگر مسئله‌ای هم است بابت کیفیتمان است که توقعات را بالا برده و ما در بازی با هنگ‌کنگ واقعا اذیت شدیم. ۴۰ ساعت در رفت و آمد بودیم و برنامه‌ریزی بدی بود. اتفاقی که افتاد از بابت انتظارات بالا رفته بود. فکر می‌کنم روی ۴-۵ دقیقه آخر عصبانی شدند و جز این زمان تیم بهتری بودیم. ضد حملاتشان را دیدیم و می‌دانستیم صعود به عنوان تیم نخست چه برای رنکینگ و چه برای مرحله بعد مهم است.

او در خصوص بندی در قراردادش با پرسپولیس که احتمال جدایی او را از این تیم بیش‌تر می‌کند، توضیح ددا: بندی در قراردادم نیست. من هم مانند همه بازیکنان هرچقدر پول گرفته باشند من هم گرفتم. هیچ فشاری نگذاشتم و خدا را شکر تیم قهرمان شده و یک سال قرارداد دارم. می‌مانم و فشاری به باشگاه نمی‌آورم. باشگاه هم شرایط سختی دارد و نزدیک به ده بازیکن قرارداد ندارند و انتخاب سرمربی هم است. نمی‌شود اوضاع را خراب کرد.

وی در پایان در مورد جدایی احتمال جدایی اوسمار از پرسپولیس گفت: من به او جدا پیام دادم و گفتم همه ما را نگران کردی؛ او هم گفت که بازگشت واقعا سخت است. امروز هم صحبتی از هیئت مدیره بود که قرار شد تایم بدهند به اوسمار و من می‌دانم با یک تیم تایلندی قرارداد بسته. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم نمی‌توانم از الان کاری کنم و خدا را شکر فصل با قهرمانی شده. تیم باید به نخبگان برود و بازیکنان خوبی جذب کند و این اتفاق باید هر چه زودتر بیفتد. باید سرمربی جدیدی بیاید که این بازیکنان بدون قرارداد را رصد کند و بتواند در لیگ آسیا نتیجه بگیرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز