خبرگزاری کار ایران

شمس آذر - پرسپولیس: پیچ سخت در جاده قهرمانی

 شمس آذر - پرسپولیس: پیچ سخت در جاده قهرمانی
کد خبر : ۱۴۸۶۸۵۹

پرسپولیس برای حفظ جایگاهش در جدول کار سختی مقابل شمس آذر دارد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس چند روز پس از رسیدن به صدر جدول و در هفته ما قبل پایانی مسابقات مصاف سختی در قزوین با شمس آذر دارد. تیم تازه لیگ برتری شده سعید دقیقی این فصل همه معادلات و پیش بینی ها را بر هم زد و فراتر از حد انتظار ظاهر شد. آنها یکی از 2-3 پدیده امسال فوتبال ایران بودند که با یک مجموعه‌ای نه چندان پرهزینه تیم خوبی بسته و روانه مسابقات کردند و نتایجی هم فراتر از حد انتظار کسب کردند. آنها حریف هفته بیست و نهم پرسپولیس هستند و این از بدشانسی اوسمار و شاگردانش است که چند روز بعد از صدرنشینی باید در قزوین به مصاف یکی از چغر و بدبدن ترین تیم‌های لیگ بروند و قطعاً کار راحتی در این میان در پیش نخواهند داشت. شمس آذر در 5 بازی قبلی خودش تنها یک شکست متحمل شده که آن هم مقابل استقلال است، در شرایطی که شاگردان نکونام با دو گل قافیه را باخته بودند 3 بار دروازه شاگردان دقیقی را باز کرده و بازگشت خوبی به بازی داشتند. این یعنی شمس آذر نمی‌بازد و اگرهم ببازد به سختی این اتفاق رقم خواهد خورد.

در سمت مقابل پرسپولیس در اوج انگیزه قرار دارد و برد روحیه بخش مقابل استقلال خوزستان و رسیدن به صدر جدول باعث شده از همه وجودشان مایه بگذارند تا در قزوین شمس آذر را از پیش رو بردارند. این تنها امید آنها برای این است که سرنوشت قهرمانی را در دست خود نگه داشته و آن را به هفته پایانی موکول کنند.

در بازی رفت دو تیم پرسپولیس در شرایطی موفق شد در آزادی به برتری برسد که تا دقیقه 80 دو تیم با تساوی یک بر یک به سمت پایان بازی می‌رفتند که یک ضربه پنالتی برای سرخپوشان در دقایق آخر بازی توسط گولسیانی تبدیل به گل شد تا سرخپوشان برتری سختی داشته باشند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز