خبرگزاری کار ایران

مسعود شجاعی و یک ضعف بزرگ

مسعود شجاعی و یک ضعف بزرگ
کد خبر : ۱۴۸۲۰۴۹

تیم هوادار با هدایت شجاعی درتمام باخت‌هایش، گل اول را از حریف دریافت کرده است.

به گزارش ایلنا، در حالی که مسعود شجاعی از نیم فصل دوم که هدایت هوادار را بر عهده گرفته بود، این تیم بازی های بهتری را ارائه می‌داد به طبع آن نتایج بهتری نیز کسب کرد.

اما در عین نا باوری مقابل گل گهر سیرجان در یک چهارم نهایی جام حذفی با نتیجه 5-0 تن به شکست داد تا به بدترین شکل ممکن از دور این رقابت‌ها کنار برود.

این در حالی بود که هوادار در لیگ برتر مقابل گل گهر قرار گرفت و موفق شد آن‌ها را با یک گل شکست بدهد اما در جام حذفی از تیم بحران‌زده اوزونیدیس 5 گل دریافت کرد.

تیم شجاعی در در عین حال که در فاز هجومی بسیار موفق ظاهر شده، اما در فاز دفاعی عملکرد خوبی نداشته، به طوری‌ که از زمان نشستن شجاعی روی نیمکت هوادار، این تیم 17 بازی در لیگ برتر و جام حذفی انجام داده و 26 گل دریافت کرده که آمار خوبی به شمار نمی‌رود. آن‌ها در همین 17 بازی، 24 گل نیز به ثمر رساندند که نشان می‌دهد این تیم با توجه به داشته‌هایش خوب حمله می‌کند و خوب گل می‌زند.

اما نکته جالب درباره بازی‌های این تیم این است که آن‌ها در 17 بازی، 4 شکست داشته‌اند که در این بازی‌ها گل اول را از حریف دریافت کرده‌اند و در ادامه نتوانستند به بازی برگردند. در سوی مقابل اما از 7 پیروزی که در این مدت به دست آوردند، در 5 بازی گل اول را وارد دروازه حریف کردند.

به نظر می‌آید مسعود شجاعی با تمرکز روی عملکرد دفاعی تیمش می‌تواند در فصل آینده روزهای بهتری را با این تیم داشته باشد و رقیب جدی‌تری برای رقبا به شمار رود.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز