خبرگزاری کار ایران

تمجید اینزاگی از کاپیتان اینتر

تمجید اینزاگی از کاپیتان اینتر
کد خبر : ۱۴۰۲۴۲۹

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از برد مقابل سالرنیتانا از عملکرد لائوتارو مارتینز تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از برد مقابل سالرنیتانا گفت که لائوتارو مارتینز رهبر تیمش است.

پس از مصدومیت داویده فراتزی، مارکو آرناتوویچ، استفانو سنسی و خوان کوادرادو اینتر با تغییرات زیادی امشب به مصاف سالرنیتانا رفت. اینزاگی همچنین به هنریک مخیتاریان و لائوتارو مارتینز استراحت داده بود و آن‌ها از ابتدا در ترکیب حضور نداشتند.

اینزاگی تصمیم گرفت مارتینز از دقیقه 54 وارد زمین شود که تصمیم جالبی بود و تو موفق شد 4 گل تا پایان بازی به ثمر برساند.

اینزاگی در مورد بازی گفت:"این یک پیروزی بسیار مهم برای ماست. در نیمه اول موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و به نظر من باید گل می زدیم. در نیمه دوم بهتر با توپ بازی کردیم، زیرا سالرنیتانا تیمی است که می تواند به خصوص در استادیوم خودش مشکلات زیادی برای شما ایجاد کند. فقط یک روز و نیم فرصت داشتیم تا برای این بازی آماده شویم، بچه ها تلاش کردند و می توانستیم در نیمه اول بهتر عمل کنیم، اما تیم تا پایان شکل خود را حفظ کرد."

عملکرد مارتینز؟

این یک شروع عالی است، اما در دو سالی که اینجا بودم، او همیشه فیکس بود، امشب زمان کمی استراحت بود. او رهبر ماست، کاپیتان تیم است، او باید همینطور ادامه دهد.

کدام تیم‌ها مدعی قهرمان سری A هستند؟

قبل از بازی ابتدایی فصل گفتم، کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که تا آنجا که ممکن است بازی‌های بیشتری را مانند فصل گذشته انجام دهیم. با تمام سفرها، بازی‌های دیروقت و داشتن یک روز و نیم برای آماده‌سازی سخت است، اما ارزشش را دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز