خبرگزاری کار ایران

ارائه ۶۵۲٠ مورد خدمات دهی در بخش های مختلف مجموعه آرامستان در سال ۱۴٠۳

ارائه ۶۵۲٠ مورد خدمات دهی در بخش های مختلف مجموعه آرامستان در سال ۱۴٠۳
کد خبر : ۱۶۱۹۱۷۸

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس در نخستین جلسه شورای اداری سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس در سال ۱۴٠۴ از ارائه ۶۵۲٠ مورد خدمات دهی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، امید کاردانی ضمن تبریک سال جدید و آرزوی توفیق بیش از پیش کارکنان مجموعه آرامستان در خدمات رسانی هرچه شایسته تر به شهروندان در این ارتباط اظهار کرد: با توجه و تاکید شهردار بندرعباس مبنی بر افزایش سطح خدمات رسانی مطلوب به شهروندان گرامی، این امر در سازمان آرامستان در اولویت است.

وی با اشاره به تلاش و همت کارکنان مجموعه آرامستان برای رضایتمندی و برقراری آسایش و رفاه حال شهروندان در بخش های مختلف که در سال گذشته ۶۵۲٠ مورد خدمات دهی صورت گرفته؛ افزود: مرکز اعزام حمل متوفی اولین گام شهروندان گرامی برای ارائه خدمات بوده که این مرکز با تعداد ۱۶ خودرو برای خدمات حمل متوفیان به ترددهای درون شهری، برون شهری و استانی در حال خدمات رسانی می باشد.

کاردانی به ارائه خدمات دهی ۳۴٠۹ سرویس در مرکز اعزام حمل متوفی در سال ۱۴٠۳ اشاره کرد و گفت: در این مرکز تعداد۱۴٠۶ سرویس شهری، ۱۵۷٠ سرویس خارج از شهر، ۲۵۷ سرویس استانی و ۱۷۶ سرویس رایگان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: شهروندان گرامی می توانند برای دریافت خدمات ۲۴ ساعته مرکز اعزام حمل متوفی با شماره تماس‌های ۰۹۱۷۶۱۶۰۷۵۷ و ۰۹۱۷۶۱۶۰۷۶۷ تماس بگیرند.

وی گفت: در سال ۱۴٠۳ تعداد ۲۲٠۱ فوتی در آرامستان بندرعباس به ثبت رسیده که از این تعداد ۸۲۶ تدفین بزرگسال، ۱۳۷ تدفین نوزاد، ۱۶ تدفین نوجوان، شش عضو بدن، ۸۱ تدفین مجهول الهویه و ۱۱۳۵ نفر بعد از مراحل تغسیل در آرامستان به خارج از شهر بندرعباس حمل شده اند.

وی با توجه به اینکه کارهای اجرایی و عمرانی شامل ساخت آلاچیق، نصب و تعمیر سنگ قبور در بهشت زهرا(س) بندرعباس توسط سازمان مدیریت آرامستان انجام می شود، افزود: در سال گذشته تعداد ۳۶۷ نصب و تعمیر سنگ قبر و همچنین تعداد ۱۶ آلاچیق در قطعات بهشت زهرا(س) در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان صورت گرفته است.

این مقام مسئول یادآور شد: با توجه به فعالیت واحد تشریفات و ارائه خدمات شامل: سالن انتظار، صندلی، میز و باند بوده که در سال گذشته ۵۲۷ مراجعه کننده از این واحد خدمات دریافت کرده اند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس در پایان گفت: از همکاران خدوم و پرتلاش در مجموعه آرامستان که در سال گذشته در راستای افزایش رضایتمندی و آسایش و رفاه حال شهروندان گرامی از هیچ کوششی دریغ نکرده، تشکر و قدردانی نموده و آرزوی توفیق بیش از پیش برای خدمات دهی مطلوب تر در سال جدید از خدای رحمان خواهانیم و ان شاءالله بتوانیم در سال جاری خدمتگذار خوبی برای مردم نجیب و فهیم شهرمان باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز