خبرگزاری کار ایران

تسریع در ساخت پروژه های نیمه تمام کیش

تسریع در ساخت پروژه های نیمه تمام کیش
کد خبر : ۱۴۹۲۸۸۱

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: کمک به اتمام هر طرح عمرانی علاوه بر ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذاری های جدید، توسعه و آبادانی و نشاط اجتماعی جامعه کیش را در پی دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، وحید زارع فکری معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان از پروژه مسکونی شهر آفتاب کیش بازدید کرد و از نزدیک وضعیت این طرح عمرانی و راهکارهای لازم جهت رفع مشکلات سرمایه گذاران این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه این بازدید با تاکید بر این که توسعه و رونق کیش منوط به رفع مشکلات سرمایه گذران و کمک به اتمام طرح های عمرانی نیمه تمام است؛ افزود: این مهم، مورد اهتمام و تاکید مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش است.

"زارع فکری" با اشاره به دستور رحیم سرهنگی از بدو شروع کار در جهت تشکیل کارگروه رفع مشکلات سرمایه گذاران و رفع موانع سرمایه گذاری گفت: سیاست سازمان منطقه آزاد کیش ایجاد فضایی امن جهت سرمایه گذاری و بهره مندی از ظرفیت های سرمایه گذاران و رفع مشکلات آنان است.

وی با اشاره به نشست خصوصی رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دوشنبه هر هفته با سرمایه گذان طرح های عمرانی خاطر نشان کرد: هر پروژه نیمه تمام، مانع بزرگ در بخش‌ توسعه‌ای و زیرساختی است. از اینرو روند ساخت پروژهای نیمه تمام را سرعت بخشیده و با نظارت بر روند ساخت آنها، موجب ارتقاء کیفی این پروژها می شویم.

گفتنی است شهرآفتاب قدیمی ترین و بزرگ ترین پروژه انبوه ساز جزیره کیش در زمینی به وسعت 125 هزار متر مربع است که پس از توقف چند ساله با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و با برنامه و تدابیری جدید فعالیت خود را از سر گرفته است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز