تندیس زرین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به شرکت فولاد اکسین خوزستان
شرکت فولاد اکسین خوزستان در چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، توانست در چهارچوب محور مشتریمداری،تندیس زرین رضایتمندی مشتری را در سطح ملی دریافت کند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومى شرکت فولاد اکسین خوزستان؛ چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور بزرگترین شرکتهای فولادی، تولیدی، صنعتی، کارآفرینان برتر کشور و فعالترین بنگاههای اقتصادی در عرصه تولید ملی در مرکز همایشهای بین المللی صدا سیما برگزار شد.
در این اجلاس سراسری ارتقاء سطح رضایتمندی و رسیدن به وفاداری مشتریان، رعایت حقوق مصرف کننده، آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاه های اقتصادی، تولیدی و خدماتی، راهکارهای افزایش سهم بازار، انتقال دانش و تجارب متخصصین،مسئولین و نخبگان مدیریت ایران، اشاعه فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بینالمللی، تبیین جایگاه کیفیت و بهرهوری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرفکننده در بین آحاد مردم در شرایط ایده آل ملی، منطقه ایی و شرایط بحرانی، افزایش فضای رقابتی در شرایط مختلف با تأکید بر استانداردسازی محصولات و خدمات با کیفیت برتر، ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با مشارکت مردم، ارائه راهکارهای نوین جهت برآورده نمودن این اهداف، نقش مشتری مداری و شیوههای نوین رهبری بازار در جهش تولید، تقویت استراتژیهای سازمان بهمنظور برآورده کردن نیازهای مشتریان از جمله شاخصها و مباحث مطرح شده بود که مورد توجه قرار گرفت.
در این اجلاس سراسری از شرکتهای برتر صنعتی که توسط کمیته علمی که متشکل از مهدی صبوری زاده مشاور وزارت اقتصاد و دارایی، بیگ پوری عضو هیات نظارت و توسعه وزارت کشور، ایمان مصدری رئیس سازمان متخصصین و مدیران ایران، دهقان رئیس اسبق اداره کارآفرینی کل تهران و مهدی باغبان رئیس کانون ارزیابی شایستگی مدیران،انتخاب و به مرحله نهایی رسیدند، تجلیل به عمل آمد.
در این اجلاس بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط کمیته علمی، شرکت فولاد اکسین خوزستان توانست در چهارچوب محور مشتری مداری،تندیس زرّین رضایت مندی مشتری را در سطح ملی دریافت نماید و از این شرکت در جهت اعتلای فرهنگ مشتریمداری، تقدیر و تشکر به عمل آمد.
شایان ذکر است انتخاب شرکت های برگزیده این اجلاس ملی، هر ساله براساس ارزیابی های دقیق صورت گرفته از واحدهای تولیدی،صنعتی و خدماتی برتر کشور پس از بررسی شاخصهای مختلف از جمله محرکه های کیفی، قیمت گذاری، مدیریت رسیدگی به شکایات، مکانیزمهای رضایتمندی مشتریان، برندینگ و مدیریت ارتباط با مشتریان،برخورد معتمدانه با مشتریان و وفاداری مشتریان توسط کمیته علمی انجام میشود.
فولاد اکسین خوزستان به عنوان برترین صادرات کننده نمونه کشوری در تلاش است تا ضمن توجه ویژه به بحث تولید، نگاهی ویژه به تعامل با مشتریان داشته باشد و همیشه یکی از اولویتهای این شرکت بحث جلب رضایت مشتریان است.