خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره انجمن فولاد:

سرمایه گذاری های سنگین نسبت به سودهای ناچیز منطقی نیست

سرمایه گذاری های سنگین نسبت به سودهای ناچیز منطقی نیست
کد خبر : ۱۵۰۷۹۴۴

صنعت فولاد سود خود را در کشور سرمایه‌گذاری می‌کند. بنگاه اقتصادی باید سودآور باشد؛ چرا دولت نسبت به سودآوری صنایع بخیل است! این در حالی است که حجم سود نسبت به سرمایه‌گذاری سنگینی که صورت گرفته است چندان بالا نیست.

به گزارش ایلنا، جهاندار شکری، عضو هیات مدیره انجمن فولاد در نشست خبری انجمن فولاد گفت: صنعت فولاد سود خود را در کشور سرمایه‌گذاری می‌کند. بنگاه اقتصادی باید سودآور باشد؛ چرا دولت نسبت به سودآوری صنایع بخیل است! این در حالی است که حجم سود نسبت به سرمایه‌گذاری سنگینی که صورت گرفته است چندان بالا نیست.

 گروه صنعتی شکری از آغاز تاسیس مطابق اهداف پیش‌بینی شده در راستای رشد و توسعه صنعتی و اقتصادی کشور با همسو با برنامه‌های توسعه گام‌های موثری برداشته و طی سال‌های فعالیت خود مبادرت به اجرای طرح‌های تولیدی در حوزه فولاد کرده است.

چشم انداز این واحد تولید کننده برتر فولاد در منطقه با محصولات دارای استاندارد جهانی است این گروه شامل شرکت دانش بنیان جهان صنعت کرمانشاه مجتمع جهان فولاد غرب سیما فولاد جهان مجتمع ذوب آهن بیستون مسابقه فعالیت ۷۰ سال فعالیت اقتصادی و صنعتی در استان کرمانشاه است که ضمن افتخار جذب بیش از ۱۶۰۰ نفر از جوانان منطقه سهم قابل توجهی را در اشتغال استان بیکاری ایفا کرده و همچنین با ایجاد روابط منطقی بین شرکت‌ها مسیر توسعه و ترقی را طی کرده است.

شرکت جهان صنعت کرمانشاه این شرکت در زمینه طراحی و تولید قطعات و ماشین آلات خط نبرد فولادی و همچنین انواع ماشین آلات صنعتی فعالیت این کارخانه با برخورداری از ماشین آلات پیشرفته گام مهمی در آماده‌سازی کلیه قطعات و ماشین آلات صنایع مختلف کشور از جمله فولاد ذوب و نود سیمان و پتروشیمی برداشته است.

شرکت مجتمع جهان فولاد غرب در سال ۱۳۸۲ طرح تولید محصولات فولادی را با هدف کاهش واردات جلوگیری از خروج ارز از کشور و ایجاد اشتغال به تصویب رساند و مجوزهای اداری لازم را در سال ۱۳۸۳ اخذ کرد در سال ۱۳۸۴ عملیات اجرایی این پروژه در ۳۵ کیلومتری کرمانشاه آغاز شد این شرکت به همت مدیران و کارکنان پرتلاش خستگی ناپذیر در سال ۱۳۸۶ به تولید آزمایش رسید و در زمان اندک محصول تیرآهن تولید شده توانست تمامی مجوزهای تولید و پروانه استاندارد ملی ایران را دریافت کنند.

شرکت مجتمع جهان فولاد غرب مجهز به سیستم نورد گرم با تکنولوژی روز دنیا است. توانایی تولید محصولات تیرآهن، نبشی و ناودانی با ظرفیت ۲۰۰ هزار تن در سال دارا است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز