خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران منصوب شد

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران منصوب شد
کد خبر : ۱۵۳۹۷۱۲

با حکم وزیر ارتباطات «محمد احمدی» به سمت مدیرعاملی شرکت ملی پست ایران منصوب شد.

ایلنا:ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز، دوشنبه ۱۶ مهر ماه، در حکمی «محمد احمدی» را به سمت معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حکم ستار هاشمی خطاب به احمدی آمده است: «نظر به مراتب شایستگی، تعهد، تجربه و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران» منصوب می‌شوید.»

محمد احمدی، دانش‌آموخته دکتری مدیریت کسب‌وکار از دانشگاه تربیت مدرس است و پیش از این کار در سمت معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست را تجربه کرده است. او سمت معاونت دفتر ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیریت آموزش و امور دانشجویی دانشکده پست و مخابرات را نیز در کارنامه‌اش دارد.

وزیر ارتباطات در حکم انتصاب احمدی به مدیرعاملی جدید شرکت ملی پست ایران و معاونت وزیر نوشته است:

 
امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت اخلاق و تقوای الهی و در چارچوب قوانین و مقررات، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری و قانون برنامه هفتم توسعه و با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم، ضمن تعامل لازم با مسئولان و سایر نهادها و سازمان‌ها در اجرای سیاست‌های دولت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در خدمت به مردم شریف ایران ساعی و سرفراز باشید.
- ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

به این ترتیب، احمدی با حکم وزیر ارتباطات در سمت مدیرعاملی شرکت ملی پست جانشین محمود لیایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز