خبرگزاری کار ایران

علی نصیریان مطرح کرد؛

«دردنوشان» از انسان و دردهایش صحبت می‌کند

«دردنوشان» از انسان و دردهایش صحبت می‌کند
کد خبر : ۱۵۴۱۳۷۴

علی نصیریان؛ بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما به تماشای نمایش «دردنوشان» به روایت عمار تفتی نشست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نمایش، این بازیگر پیشکسوت، پس از تماشای نمایش «دردنوشان» به روایت عمار تفتی گفت: من این کار را بسیار ستایش می‌کنم. مردم باید به تماشای این اثر بنشینند و با مفاهیم انسانی، شعر سعدی و موسیقی زیبای آن آشنا شوند. خود من در تئاترها از موسیقی استفاده می‌کردم و خودم هم در تئاترهایم آواز می‌خواندم، به این دلیل که موسیق باب طبع ایرانی است. همه ما اگر یک کاری با موسیقی و شعر و آواز همراه باشد آن را دوست داریم و با طبع ما جور است.

این پیشکسوت بازیگری ادامه داد: استفاده‌ای که عمار تفتی از این موسیقی برای نمایش خود کرده، بسیار زیبا است. امیدوارم تماشاچی بیاید و این نمایش را ببیند چراکه روح انسان را تازه می‌کند و مانند آبی است که به گیاه داده‌اند.

علی نصیریان بیان کرد: در اصل فرهنگ و هنر به جامعه روحیه می‌دهد و جامعه به این نوع نمایش‌ها نیاز دارد. مردم باید بیایند و ببینند و هوای تازه‌ای بخورند، شعری را بشنوند، به موسیقی آن گوش بسپارند و اجرای تازه‌ای را تماشا کنند. «دردنوشان» از انسان و دردهایش صحبت می‌کند.

گفتنی است؛ روایت-موسیقى «دردنوشان براى سعدى» با محوریت سایکودرام و گروه درمانى روایتی از عمار تفتی است. 

گروه تولید این نمایش عبارتند از: طراح، نویسنده و کارگردان: عمار تفتى، آواز: نوید نوبخت، دکلماتور و نوازنده دف: مبینا منصورى، نوازنده کمانچه: مهشاد هاتف، طراح صدا: ارشام مؤدبیان، طراح پوستر: مرضیه رشیدى، ساخت تیزر: نیما محسنى، تصویربردار: مسعود عبدى، منشى صحنه، نور و صدا: لیلا نصیریان، خوشنویس و دستیار کارگردان: عالم صبور، عکاس: پیام احمدى کاشانى، راوى: عمار تفتى.

این نمایش مهرماه ١۴٠٣ هر شب ساعت ١٩ در خانه نمایش دا روی صحنه می رود. علاقه‌مندان می توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز