علی سرتیپی: امیدوارم تبلیغات به جایگاه اصلی خود بازگردد
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکتهای نمایش ویدئویی برخط میگوید امیدوارم با تغییر عنوان جدید معاونت، سهم تبلیغات در جامعه گستردهتر شود و به آن جایگاهی که در دنیا دارد، برسد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، علی سرتیپی تهیهکننده سینما و رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکتهای نمایش ویدیوی برخط، درباره افزوده شدن عنوان تبلیغات به نام معاونت امور رسانهای گفت: قطعا این تغییر عنوان اتفاق خوبی است، همین که نام تبلیغات به عنوان معاونت ورود پیدا کرد نشان از اهمیت آن دارد. پیش از این تبلیغات طرد شده بود و دید خوبی نسبت به آن وجود نداشت. بیشتر به نظر میرسید تبلیغات، ایجاد شرایطی برای پروپاگانداست تا مردم کارهایی را به اشتباه یا غلط انجام دهند و یا محصولی را خریداری کنند که مناسب نیست، در حالی که تبلیغات امروز حرف اول را در جهان میزند.
او در ادامه بیان کرد: این اتفاق برای عرصه تبلیغات بسیار مهم و حائز اهمیت است و امیدوارم بتواند جایگاه واقعی خود را که نقش مهمی در تولید و آشنایی مخاطب با محصولات دارد ایفا کند.
مدیرعامل شرکت پخش فیلمیران همچنین افزود: امیدوارم با توجه به اهتمامی که معاونت اموررسانهای و تبلیغات نسبت به این موضوع دارند، ابعاد تبلیغات در فضای رسانهای و مجازی، شناخت و ایجاد شرایط جدید تبلیغات در کشور و بسترسازی برای انجام آن ایجاد شود.
سرتیپی با اشاره ایجاد روشهای نوین در عرصه تبلیغات بیان کرد: ضابطهمندی تبلیغات و همچنین حضور اعضای اصناف تبلیغات در بدنه و شکلگیری در سطح کلان و استفاده از نیروهای موثر تبلیغاتی میتواند این تغییر عنوان را پررنگ و مثبت کند. امیدوارم با این اتفاق سهم تبلیغات در جامعه گستردهتر شود و به آن جایگاهی که در دنیا وجود دارد برسد.