خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش شهادت شهید سید هاشم صفی الدین را تسلیت گفت

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش شهادت شهید سید هاشم صفی الدین  را تسلیت گفت
کد خبر : ۱۵۴۷۲۳۸

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی در پیامی شهادت رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی ارتش در پیامی شهادت مجاهد نستوه، یار دیرین و امین شهید سیدحسن نصرالله «حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان را تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
﴿وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ﴾ آل عمران: 169
شهادت حجت الاسلام والمسلمین «سید هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان، که از یاران دیرین، صدیق و امین دبیر کل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله بودند را تسلیت عرض می‌کنم.
بدون شک این ترورهای ناجوانمردانه خللی در عزم و اراده حزب الله لبنان و محور مقاومت در مقابله با جنایات رژیم سفاک صهیونیستی وارد نخواهد کرد و پرچم مقاومت را برافراشته‌تر، شعله فروزان مقاومت را پر فروغ تر و آتش انتقام از این رژیم منحوس را شعله ور تر خواهد ساخت.
یقینا براساس وعده حتمی پروردگار متعال، پیروزی از آن مجاهدان راه خداست و در آینده‎ای نزدیک جهان از لوث این غده سرطانی و حامیان آن پاک خواهد شد.
اینجانب ضمن محکوم کردن جنایات اشغال‌گران صهیونیست، شهادت حجت الاسلام والمسلمین "سید هاشم صفی‌الدین" رئیس اجرایی حزب الله لبنان، را به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، جبهه مقاومت و امت بزرگ اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش
عباس محمدحسنی

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز