خبرگزاری کار ایران

راستینه در تذکر شفاهی:

کوتاهی در اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با توجه به پیش‌بینی منابع آن در بودجه پذیرفتنی نیست

کوتاهی در اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با توجه به پیش‌بینی منابع آن در بودجه پذیرفتنی نیست
کد خبر : ۱۵۳۴۲۱۸

نیازمند عزم ملی برای اجرای لایحه عفاف و حجاب هستیم

نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: کوتاهی در اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان با توجه به پیش بینی منابع آن در بودجه پذیرفتنی نیست و باید در اجرای آن تسریع شود.

به گزارش ایلنا، احمد راستینه در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه، ۴ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: کوتاهی در اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان با توجه به پیش بینی منابع آن در بودجه پذیرفتنی نیست و باید در اجرای آن تسریع شود.

وی ادامه داد: همچنین عدم اجرای قانون توسط بانک مرکزی و مسکن در پرداخت وام مسکن نهضت ملی و انجام تعهدات متقاضیان که سبب توقف ساخت و ساز‌ها و افزایش هزینه‌ها شده غیرقابل قبول است. همچنین بی‌توجهی در پرداخت به هنگام پاداش فرهنگیان و بازنشستگان مطلوب نیست و با این سیاست و تورم موجود سرمایه یک عمر زحمت این عزیزان را بر باد می‌دهید.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اکنون که لایحه عفاف و حجاب توسط شورای نگهبان تایید شد و رییس مجلس به زودی آن را ابلاغ خواهد کرد، نیازمند عزم ملی برای اجرای آن هستیم و انتظار می‌رود همواره در کنار هم در برابر دشمنان ملت ایران که شرف و غیرت ما یعنی خانواده را نشانه گرفته‌اند بایستیم.

راستینه خطاب به رییس جمهور افزود: مواضع انقلابی شما در مراسم تحلیف آنچنان امیدبخش بود که مهمان ویژه عزیز ما شهید هنیه شما را در آغوش گرفت و آن واقعیت شما بود که سبب امید در جبهه مقاومت شد، اما گویا اطرافیان و مشاوران شما، روحتان را آزرده و بکارگیری جملاتی در نشست‌های رسانه‌ای تناقض‌هایی را ایجاد کرده است و از شما دو شخصیت متفاوت به نمایش گذاشته است؛ شما باید مجری راهبردهای نظام در سیاست خارجی باشید و هرگونه انحراف از این راهبردها که برگرفته از اندیشه اسلامی و تجلی یافته در نگاه امامین انقلاب و نص صریح قانون اساسی است پذیرفتنی نیست. هیهات که خادمان اسلام به ملت خیانت کنند و اگر زن و فرزندانمان و هستیمان را جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت ببرند هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نخواهیم کرد، ما با قاتلان حاج قاسم، ابوالمهندس، هنیه و شکر هیچ برادری و سازشی نخواهیم داشت و تا نابودی رژیم غاصب اسرائیل از پای نخواهیم نشست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز