خبرگزاری کار ایران

صالحی امیری:

وزارت میراث فرهنگی نیازمند جلب سرمایه‌های خارجی است

وزارت میراث فرهنگی نیازمند جلب سرمایه‌های خارجی است
کد خبر : ۱۵۱۸۳۳۲

گزینه پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: این وزارتخانه نیازمند جذب و جلب سرمایه‌های خارجی است که باید تحول و زیرساخت ایجاد شود.

به گزارش ایلنا، سیدرضا صالحی امیری، گزینه پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه‌هایش برای تصدی این وزارتخانه، گفت: نمی‌توانیم راجع‌به گردشگری صحبت کنیم، مگر اینکه در ذهن جهانیان ثبات و امنیت در ایران به‌عنوان یک واقعیت تصویر شود، رویکرد مهم‌تر این است که ما بتوانیم فضای ایران‌هراسی را در دنیا کاهش دهیم.

وی افزود: آنچه که الآن شکل‌گرفته، تصویر ناصحیح و ناصوابی از ایران است، رسانه‌های بزرگ جهان در دست بیگانگان است، ما باید تلاش کنیم، هم از طریق تصویر واقعی ایران و هم از طریق تبلیغات و هم ایجاد امنیت، هر گردشگری که به داخل ایران می‌آید، خودش یک رسانه است و بتواند واقعیت‌های ایران را نمایش دهد.

گزینه پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ادامه داد: آن چیزی که در چند روز گذشته با مجموع نمایندگان مجلس صحبت داشتم، ایجاد یک نگاه راهبردی و استراتژیک و بعد در سطح دوم، یک نگاه عملیاتی و اجرایی بود.

صالحی امیری تصریح کرد: میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری یک وزارتخانه‌ای است که با همه اقشار ملت سر و کار دارد، این سه حوزه باید در سطح ملی به‌عنوان یک اولویت دیده شود.

وی افزود: گردشگری هم به حمایت‌های حقوقی و سیاسی و هم حمایت اقتصادی دولت، قوه قضائیه و مجلس نیاز دارد. این وزارتخانه نیازمند یک حمایت ویژه و یک نظام سرمایه‌گذاری در میان مردم و بخش خصوصی است.

گزینه پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پایان خاطرنشان کرد: این وزارتخانه نیازمند جذب و جلب سرمایه‌های خارجی است که باید تحول و زیرساخت ایجاد شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز