خبرگزاری کار ایران

دستور مخبر برای پیگیری موضوعات سیستان و بلوچستان

دستور مخبر برای پیگیری موضوعات سیستان و بلوچستان
کد خبر : ۱۵۰۰۰۱۵

سرپرست ریاست جمهوری، دستور‌های لازم برای پیگیری موضوعاتی مانند خرید خدمت حدود ۶ هزار معلم، پیگیری پیشرفت راه‌آهن زاهدان ـ چابهار، درخواست ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در شهر‌های مرزی و تأمین تجهیزات تولیدی کارخانه بافت بلوچ را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در نشست سرپرست ریاست جمهوری با استاندار و مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان، بر ضرورت اجرای مصوبات سفر‌های استانی شهید آیت‌الله رئیسی به این استان تأکید شد. 

محمد مخبر در این دیدار با توجه به تأکیدات ویژه شهید رئیسی درباره مردم و نیاز‌های استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: با وجود اینکه سفر دوم آیت‌الله رئیسی به استان سیستان و بلوچستان انجام نشد، اما مصوبات تصمیم‌گیری شده برای این سفر، حتماً ابلاغ و اجرایی خواهد شد. 

سرپرست ریاست جمهوری در این نشست، همچنین پس از شنیدن نیاز‌های استان سیستان و بلوچستان، دستورهای لازم برای پیگیری موضوعاتی مانند خرید خدمت حدود ۶ هزار معلم، پیگیری پیشرفت راه‌آهن زاهدان ـ چابهار، درخواست ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در شهر‌های مرزی و تأمین تجهیزات تولیدی کارخانه بافت بلوچ را صادر کرد. 

مخبر، همچنین سازمان برنامه و بودجه را مکلف کرد تا موضوع بسته ۶۰ همتی (۶۰ هزار میلیارد تومانی) توسعه و پیشرفت استان را تا به دست آمدن نتیجه نهایی پیگیری کند.

در این نشست، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان نیز گزارشی از روند پیشرفت و اجرای مصوبات دور اول سفر استانی شهید آیت‌الله رئیسی و میزان توسعه و آبادانی و عمران و ارتقای امکانات و توانمندی‌های زیرساختی این استان در دولت سیزدهم ارائه کرد.

در ادامه این دیدار، نمایندگان سیستان و بلوچستان، ضمن طرح برخی مسائل استان، حل این مشکلات و همچنین رفع برخی موضوعات استان، مانند افت فشار برق، ساخت و تجهیز سالن‌های ورزشی و خطوط انتقال بنزین و گازوئیل از کرمان به سیستان و بلوچستان را خواستار شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز