خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دولت در نشست خبری:

آخرین یادگاری شهید جمهور ساماندهی پرداخت‌های شرکت‌های دولتی و غیردولتی بود که دیگر شاهد فیش‌های نجومی نباشیم

آخرین یادگاری شهید جمهور ساماندهی پرداخت‌های شرکت‌های دولتی و غیردولتی بود که  دیگر شاهد فیش‌های نجومی نباشیم
کد خبر : ۱۴۹۵۲۳۱

سخنگوی دولت گفت: آخرین یادگاری شهید جمهور به منظور ساماندهی پرداخت ها برای شرکت‌های دولتی و غیردولتی بود که تصویب شد دیگر شاهد فیش‌های نجومی نباشیم.

به گزارش ایلنا، علی بهادری جهرمی در نشست خبری خود با بیان این‌که در روزهای آخر فعالیت دولت سیزدهم هستیم، گفت: در پی شهادت آیت‌الله رییسی و همراهانش با انتخابات زودهنگام مواجه شدیم اما دولتمردان متعهدند با سرعت مضاعف آنچه رییس جمهور شهید وعده داده بود را تکمیل کنند.

سخنگوی دولت بیان کرد: از امروز به صورت روزانه فعالیت ها و اقدامات دولت سیزدهم در این مدت کمتر از ۳ سال را معرفی میکنیم. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزو دستگاه های مورد ارجاع مردم و مرتبط با بحث رفاه و یارانه نقدی است. در این دولت یارانه نقدی حدود ۹ برابر شد، همچنین کالابرگ الکترونیکی با استقبال خوبی از سوی مردم‌ همراه شد.

وی یادآور شد: حوزه سلامت هم جزو حوزه های اولویت دار دولت است و روزانه در ابتدای این دولت، با ۷۰۹ متوفای کرونایی مواجه بودیم که در این دولت به صفر رسید شهید رییسی به حوزه درمان و سلامت توجه ویژه ای کرد شورای عالی سلامت بعد از ۱۰ سال در این دولت احیا شد، درمان کودکان زیر ۵ سال و همچنین دهک های نخست رایگان شد. در این ۳ سال ۸ جلسه شورای عالی اشتغال برگزار شد که ۷ جلسه آن در زمان حیات شهید رییسی بود.

بهادری جهرمی در ادامه بیان کرد: نتیجه آماری این شد که نرخ بیکاری از حدود ۱۰ درصد به ۸ درصد رسیده است. آخرین یادگاری شهید جمهور به منظور ساماندهی پرداخت ها برای شرکت‌های دولتی و غیردولتی بود که تصویب شد که شاهد فیش‌های نجومی نباشیم.

بهادری جهرمی تاکید کرد: توجه ویژه و خاص شهید آیت الله رئیسی در حوزه سلامت منجر به اتفاقات خوبی شد.

وی ادامه داد: می‌دانید وقتی دولت می‌خواهد یک اقدامی انجام دهد باید منابع آن وجود داشته باشد وقتی وزارت بهداشت و درمان درخواست درمان رایگان کودکان زیر هفت سال دادند خاطرم هست دکتر عین‌اللهی گفتند چقدر این امر از مشکلات آینده پیشگیری می‌کند. یعنی نه تنها در طول این ۳ سال فقط پیشگیری و درمان صورت می‌گیرد بلکه به گونه ای حرکت می‌کنیم که سال‌های سال خانواده ها را راحت می‌شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز