خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام محمدحسنی:

آبروی نظام در پرتو وحدت ملی در پای صندوق های رأی حفظ می‌شود

آبروی نظام در پرتو وحدت ملی در پای صندوق های رأی حفظ می‌شود
کد خبر : ۱۴۵۲۰۸۶

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: مشارکت در انتخابات آتی، از اوجب واجبات است چون مقدمه حفظ کشور و نظام اسلامی از خطرات است؛ از سوی دیگر نیز آبرو و حیثیت نظام اسلامی در پرتو این وحدت ملی در پای صندوق های رأی حفظ می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در جمع کارکنان پایور و وظیفه تیپ ۱۵۸ مستقر در نوار مرزی شرق کشور، گفت: لبیک به فرامین نایب امام زمان (عج)، لبیک به خود امام زمان (عج) است و نایب گران‌قدر ایشان، از ما دعوت کرده است تا در انتخابات ۱۱ اسفند ماه، پای صندوق‌های رأی حاضر شویم. اهمیت و منزلت لبیک گفتن به این امر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، همانند بیعت با امیرالمؤمنین در روز غدیر است.

وی افزود: مشارکت در انتخابات آتی، از اوجب واجبات است چون مقدمه حفظ کشور و نظام اسلامی از خطرات است؛ از سوی دیگر نیز آبرو و حیثیت نظام اسلامی در پرتو این وحدت ملی در پای صندوق های رأی حفظ می‌شود.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تبیین نقشه‌های دشمنان، گفت: دشمنان می‌خواهند با کاستن از مشارکت مردم در انتخابات آتی، برای کشور بحران مشروعیت ایجاد کنند؛ یعنی فاصله انداختن میان ملت و حاکمیت و طرح ادعای عدم مقبولیت نظام تا سبب غارت و چپاول منابع و دستاوردهای کشور و نظام اسلامی شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نقش پررنگ نیروهای مسلح، به ویژه ارتش در پاسداری از حریم امنیت کشور، اظهار کرد: کارکنان نیروهای مسلح، به دلیل آنکه جزؤ آگاه‌ترین اعضای جامعه هستند، می‌دانند که رأی ندادن در انتخابات آینده، به معنای اعطای فرصت به دشمنان برای بروز و اعمال تهدیدات پلید آنان و رأی دادن نیز به معنای ارتقای سطح بازدارندگی در برابر دشمن است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع جنایات اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، تصریح کرد: رژیم جنایتکار صهیونیستی، با نسل‌کشی بی‌سابقه خود، قصد دارد ملت فلسطین را با کوچ ‌اجباری و بمباران‌های شبانه‌روزی از بین ببرد.

 رژیم ذلیل صهیونیستی به علت ترس خود از نیروهای مقتدر مقاومت نظیر حماس، به کشتار کودکان و زنان و پیران روی می‌آورد و با تخریب اماکن مسکونی و درمانی کارنامه ننگین خود را سیاه‌تر می‌سازد.

وی اضافه کرد: در این رابطه لزوم شناسایی ظالم و مظلوم و ایستادگی در کنار مظلوم امری مهم و انسانی است و این تکلیف بر دوش تمامی مسلمین جهان، به ویژه ملت مسلمان ایران است تا به یاری مظلومان در سرتاسر جهان شتافته و رویاروی دشمنان و ظالمان قرار گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلیم محمدحسنی، با اشاره به رویکرد دوگانه‌ی کشورها و سیاست‌مداران جهانی، گفت: سیاست‌مداران جهانی و رهبران منطقه‌ای، در عین اینکه رهبران رژیم خونخوار صهیونیستی را به هیلتر تشبیه می‌کنند، به ارسال انواع تسلیحات، تجهیزات و امکانات، به نفع این رژیم مبادرت ورزیده و از پشت به ملت مظلوم فلسطین خنجر می‌زنند.

وی افزود: در سایه‌ی سکوت وحشتناک جامعه جهانی و امت اسلامی، قتل عام مردم فلسطین، ادامه دارد و کشورهای اروپایی، آمریکا و سازمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، از رژیم خبیث صهیونیستی حمایت همه‌جانبه می‌کنند.

وی با اشاره بر نقش ملت عراق، لبنان و مردم یمن در یاری رساندن به جبهه حق علیه باطل، تأکید کرد: غیرت و سلحشوری ملت یمن به رهبری انصارالله، ملت عراق با پیشگامی حشدالشعبی و حزب‌الله لبنان را نبایست نادیده انگاشت. ملت یمن در فقیرانه‌ترین و تنهاترین وضعیت، هشت سال با عربستان سعودی، انگلیس و آمریکا جنگیده است و امروز علیرغم بروز قحطی و مشکلات پرشمار، همچنان زیر سایه انصارالله جوانمردانه از غزه حمایت می‌کنند و معلم بشریت هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به لزوم مهار رژیم وحشی صهیونیستی، گفت: اگر اکنون جلوی وحشی‌گری‌های این رژیم گرفته نشود، نوبت سایر کشورهای اسلامی خواهد رسید و اسراییل یکی پس از دیگری این کشورها هدف قرار خواهد داد. رژیم صهیونیستی به پشتوانه‌ آمریکای خون‌خوار مرتکب انواع جنایات در غزه می‌شود و ایالات متحده نیز تا کنون سه بار آتش بس غزه را به نفع اسراییل وتو کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز