خبرگزاری کار ایران

تشریح دیدگاه های رییس کمیته رفاه و تامین اجتماعی ستاد پزشکیان

تشریح دیدگاه های رییس کمیته رفاه و تامین اجتماعی ستاد پزشکیان
کد خبر : ۱۴۹۴۹۸۷

در بین شش کاندیدای این دوره ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان در هفته جاری و قبل از سایر کاندیداها با معرفی مهرداد قریب به عنوان رئیس کمیته رفاه و تامین اجتماعی ستاد مرکزی انتخاباتش نشان داد به اهمیت موضوع رفاه و تامین اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین چالش های نظام جمهوری اسلامی ایران آگاه است و در این مقوله دارای برنامه و دیدگاه مختلف تخصصی می باشد .

با شدت گرفتن رقابت‌های انتخاباتی نامزدهای چهاردهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری هریک از کاندیداها در تلاش هستند تا با ارائه برنامه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی زمینه حمایت و حضور افراد بیشتری در پای صندوق رای را فراهم نمایند.

در بین شش کاندیدای این دوره ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان در هفته جاری و قبل از سایر کاندیداها  با معرفی مهرداد قریب به عنوان رئیس کمیته رفاه و تامین اجتماعی ستاد مرکزی انتخاباتش نشان داد به اهمیت موضوع رفاه و تامین اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین چالش های نظام جمهوری اسلامی ایران آگاه است و در این مقوله  دارای برنامه و دیدگاه مختلف تخصصی می باشد .


مهرداد قریب بخش اعظم عمر شغلی خود را در سازمان تامین اجتماعی گذرانده و پله های ترقی را در این سازمان یکی پس از دیگری تا پست معاونت بیمه ای طی کرده است. او دو سالی است که به جمع خانواده بزرگ بازنشستگان این سازمان پیوسته است.

 متن زیر حاصل گفت و گوی خبرنگار ما با مهرداد قریب درباره چرایی قبول این مسئولیت و دیدگاه های رفاه و تامین اجتماعی رئیس دولت مورد نظرش است.

جنابعالی یکی از پرسنل ارزشی سازمان تامین اجتماعی هستید که نزدیک به دو سال است از این سازمان بازنشسته شده‌اید، چه عاملی باعث گردید، پیشنهاد ریاست کمیته رفاه و تامین اجتماعی ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان را بپذیرید؟


مهمترین دلیل بنده برای پذیرش این پیشنهاد در مرحله اول شناخت بنده از روحیات، دیدگاه ها، سجایای اخلاقی و رفتاری و علم و دانش گسترده دکترپزشکیان بود، خوب است بدانید که پاکدستی آقای دکتر و خانواده وی در خطه آذربایجان و جای جای ایران اسلامی و حتی در بین مخالفین ایشان شهره عام و خاص است.

 در مرحله بعد هم آگاهی  من به وضعیت بحرانی صندوق های بازنشستگی، مشکلات کارگاه ها ،کارفرمایان و مسائل و چالش های بازار اشتغال و کار باعث قبول این مسئولیت شد.

بنده در طول خدمت در سازمان تامین اجتماعی به طور مستمر با اعضای تشکل های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی در سراسر کشور در تعامل و ارتباط بودم و همین مسئله موجب گردیده  شناخت به نسبت جامعی از مشکلات و مسائل مبتلابه حوزه رفاه و تامین اجتماعی داشته باشم.

بنده این مسئولیت را آگاهانه پذیرفتم و البته وضعیت و بحران تامین منابع صندوق‌های بازنشستگی و  ساماندهی دستگاه های اجرایی متولی رفاه اجتماعی از مهمترین دلایل بنده برای پذیرش این مسئولیت بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز