خبرگزاری کار ایران

امروز و در اهواز؛

مشاور وزیر کار بر ارائه خدمات کارآمد به مردم، تاکید نمود

مشاور وزیر کار بر ارائه خدمات کارآمد به مردم، تاکید نمود
کد خبر : ۱۶۰۳۵۴۶

مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: میزان رضایت‌مندی مردم از دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت کار باید با ارائه خدمات شفاف و کارآمد افزایش یابد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، سجاد سنگسری امروز پنجشنبه در دومین روز سفر خود به خوزستان، در جلسه بازرسی و نظارت دوره‌ای وزارت تعاون در اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان، با اشاره به اهمیت نظارت دوره‌ای برای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی اظهار کرد: هدف اصلی این بازرسی‌ها، شناسایی نقاط قوت و ضعف، بهبود فرآیندها و افزایش رضایت مردمی از طریق ارائه خدمات شفاف و کارآمد است.

در این جلسه، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با ارائه گزارشی جامع از عملکرد این مجموعه، برنامه‌های توسعه‌ای در حوزه مراکز آموزشی، تجهیز کارگاه‌ها و افزایش همکاری با بخش خصوصی و صنایع استان را تشریح کرد.

این جلسه که با پرسش و پاسخ و بررسی میدانی اسناد و گزارش‌ها همراه بود، بخشی از سلسله بازدیدهای دوره‌ای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دستگاه‌های زیرمجموعه در سراسر کشور به شمار می‌رود.

همچنین، مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) اهواز و اداره سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای استان بازدید کرد.

سنگسری در این بازدید به همراه شهرام ملایی هزاروندی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، امکانات آموزشی، کارگاه‌های مهارتی و روند برگزاری آزمون‌های سنجش صلاحیت حرفه‌ای در این مراکز را مورد ارزیابی قرار داد.

روز گذشته نیز، رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت کار در نشست با مدیران دستگاه‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خوزستان، با اشاره به اهمیت اجرای بخشنامه توسعه منطقه‌ای در خوزستان، از دستگاه‌ها و شرکت‌های تابعه این وزارتخانه خواست که این بخشنامه را به‌طور جدی اجرایی کنند.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سفر مجدد خود به خوزستان در اوایل اردیبهشت‌ماه خبر داد و هشدار داد: در صورت عدم اجرای بخشنامه توسعه منطقه‌ای توسط مدیران، گزارش آن به وزارتخانه ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز