خبرگزاری کار ایران

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از شرکت نویان طب مانلی

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از شرکت نویان طب مانلی
کد خبر : ۱۴۹۷۱۱۷

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از راه‌کارهای کسب موفقیت کلینیک‌های زیبایی به‌شمار می‌آید.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از راه‌کارهای کسب موفقیت کلینیک‌های زیبایی به‌شمار می‌آید. این دستگاه قدرتمند، توانایی ازبین‌بردن موهای زائد بدن در کوتاه‌ترین زمان را دارد و ازاین‌رو وجود آن در کلینیک‌ها تا حدودی ضرروی است. اما کدام فروشگاه این محصول را به‌صورت اورجینال به‌فروش می‌رساند؟

خرید دستگاه لیزر باید از فروشگاه‌های معتبر انجام شود تا محصول قابلیت‌های لازم را داشته باشد. اگر شما نیز برای کلینیک زیبایی خود به‌دنبال دستگاه تیتانیوم قدرتمند هستید اما هنوز فروشگاهی با مشخصات مورد نظر خود را پیدا نکرده‌اید و بین انواع قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 سردر گم شده اید، بهتر است تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید.

چرا خرید دستگاه لیزر تیتانیوم؟

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از شرکت نویان طب مانلی

کلینیک‌های زیبایی، مراجعه‌کنندگان مختلف با طیف‌های پوست گوناگونی دارند. این موضوع باعث شده مدیران این نوع کسب‌وکارها به‌دنبال خرید چند دستگاه باشند تا نیاز مراجعه‌کنندگان خود را برطرف کنند. زمانی که انتخاب این افراد دستگاه تیتانیوم که دارای فناوری‌ها نوین است باشد، این دغدغه از بین می‌رود.

در واقع باید گفت لیزر تیتانیوم دارای تکنولوژی 4D SHR  است. بهره‌مندی از این تکنولوژی یعنی دستگاه از 4 طول موج الکساندرایت، دایود و ان دیاگ و ۹۴۰ پشتیبانی می‌کند. پس افراد با پوست‌هایی در طیف‌های رنگی مختلف می‌توانند تحت درمان با این دستگاه قرار گیرند.

تکنسین‌ها می‌توانند دستگاه لیزر تیتانیوم را با توجه به نوع پوست هر فرد و‌ رنگ آن تنظیم کنند. به همین دلیل نیز با انتخاب و استفاده از آن هیچ‌گونه آسیبی به پوست متقاضیان رفع موهای زائد نمی‌رسد. ازاین‌رو کلینیک‌هایی که از این دستگاه استفاده می‌کنند رضایت بیشتری از مراجعه‌کنندگان خود به‌دست می‌آورند.

این موارد به‌خوبی خرید دستگاه لیزر تیتانیوم را توجیه می‌کنند. ضمن اینکه این محصول در مدل‌های مختلف با قیمت‌های متنوع تولید می‌شود تا هر فرد با توجه به میزان بودجه خود، بهترین دستگاه را خریداری کند. پس با انتخاب این مدل، داشتن دغدغه درخصوص هزینه یا کارایی بی‌مورد است.

نکته: شرکت نویان طب مانلی از معتبرترین شرکت های تجهیزات پزشکی دوره اپراتور لیزر موهای زائد را نیز با همکاری انرژی اتمی برگزار میکند که تمام مشتریان این مجموعه میتوانند از این خدمات بهره مند شوند

مشخصات کلی دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر موهای زائد باید از ویژگی‌های به‌خصوصی بهره‌مند باشد تا خرید آن در اولویت قرار گیرد. در واقع پیش از اینکه تصمیم‌ به خرید دستگاه لیزر تیتانیوم بگیرید باید با مشخصات فنی و ویژگی‌های آن آشنا شوید تا نسبت به کارایی محصول مطمئن باشید.

با توجه به اینکه مدل‌های مختلفی از دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم در بازار وجود دارد حین بررسی این محصولات با مشخصات فنی متفاوتی نیز روبه‌رو می‌شوید. بااین‌حال مدل‌های پلاس و پرو از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. در جدول زیر اطلاعات کلی این محصولات اختیارتان قرار می‌گیرد.

برند سازنده

دراگون فلای ( DF ) و ( KM )

توان خروجی

مدل‌هایی با 1200، 1600، 2000 و 2400 وات

سیستم‌عامل

اندروید

زبان

فارسی، روسی، انگلیسی، چینی، آلمانی و 11 زبان زنده دیگر

صفحه‌نمایش

4k لمسی

مجوزهای بین‌المللی

IOS، FDA آمریکا، CE اروپا و 13485

سیستم کولینگ

مجهز به گردش آب، چیلر و تی‌ای‌سی

طول موج

4 طول موج

برندلیزربار

کوهرنت آمریکا

منبع تغذیه

مینول تایوان

سرعت شات

1-10Hz

امنیت

دارای قفل نرم‌افزاری

مناسب برای پوست‌

سبزه، تیره و روشن

تراکم انرژی

1-300j/cm2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چرا خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از شرکت نویان طب مانلی؟

دستگاه لیزر تیتانیوم در مدل‌های مختلف تولید می‌شود و هرکدام دارای توان و ویژگی‌های به‌خصوص هستند. آنچه که حین خرید این محصول باید به آن توجه شود اورجینال بودن دستگاه است. در واقع اگر محصول اصل نباشد نمی‌توان از آن انتظار عملکرد مناسب داشت. نتیجه این موضوع نیز عدم رضایت مراجعه‌کنندگان خواهد بود.

ازاین‌رو باید در انتخاب فروشگاه دقت کرد. شرکت نویان طب مانلی ازجمله مجموعه‌هایی به‌شمار می‌آید که در زمینه عرضه این محصولات به‌صورت اورجینال و کاملا باکیفیت فعالیت دارد. با انتخاب این شرکت دیگر لازم نیست هیچ‌گونه دغدغه‌ای درخصوص عدم اصل بودن محصول مورد نظر خود داشته باشید.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از این شرکت روشی است که مدیران کلینیک‌های زیبایی را از جست‌وجو درخصوص‌ پیدا کردن فروشگاه‌های معتبر بی‌نیاز می‌کند. همچنین این مجموعه تنوع بالایی ارائه می‌دهد تا هر شخص با توجه به بودجه خود بتواند مناسب‌ترین دستگاه را خریداری کند.

مزایای خرید دستگاه تیتانیوم از شرکت نویان طب مانلی

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از شرکت نویان طب مانلی

یکی از مهم‌ترین مزایای انتخاب شرکت نویان طب مانلی، دسترسی به مدل‌های مختلف دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس است. این مورد باعث می‌شود دست بازتری در انتخاب مدل مورد نظر خود داشته باشید. البته این مزایا به همینجا خلاصه نمی‌شوند بلکه شرکت شرایطی‌ به‌وجود آورد تا مدیران کلینیک‌های زیبایی خیلی راحت صاحب یک دستگاه باکیفیت شوند و خدمات مطلوبی به مراجعه‌کنندگان خود ارائه دهند.

این شرایط جذاب امکان خرید دستگاه لیزر تیتانیوم به‌صورت اقساط است. در واقع افراد با کم‌ترین بودجه و پرداخت مبلغی مشخص به‌عنوان پیش‌پرداخت، می‌توانند دستگاه را خریداری کنند و طی چند ماه اقساط آن را بپردازند.

این شرایط برای کلینیک‌های زیبایی بسیار مناسب است چراکه می‌توانند با کم‌ترین سرمایه کار خود را آغاز کنند و مبلغ هر قسط را از کار با دستگاه به‌دست بیاورند. با توجه به اینکه لیزر تیتانیوم در کوتاه‌مدت رضایت مشتریان را جلب می‌کند، این روش خرید بسیار ایده‌آل است.

با انتخاب این شرکت برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم، دیگر لازم نیست نگران اورجینال نبودن محصول باشید. همچنین دستگاه‌های این شرکت تا یکسال گارانتی دارند و ازاین‌رو علاوه‌بر اینکه نسبت به اصل بودن مطمئن می‌شوید لازم نیست دغدغه‌ای برای تعمیرات احتمالی داشته باشید.

نویان طب مانلی چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

این شرکت واردکننده و تولیدکننده دستگاه‌های مورد استفاده در کلینیک‌های زیبایی است. این مجموعه با واردات کالاهای اورجینال و عرضه مستقیم آن‌ها با کم‌ترین قیمت، به مدیران کلینیک‌ها کمک می‌کند با کم‌ترین سرمایه اولیه فعالیت خود را آغاز کنند.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم، دستگاه جوان‌سازی، لاغری و کیوسوئیچ به‌صورت اورجنیال به‌همراه گارانتی و خدمات پس‌ازفروش با مراجعه به سایت این شرکت به‌راحتی امکان‌پذیر است. نویان طب مانلی همگی دارای گواهینامه‌های بین‌المللی هستند پس با اطمینان خاطر می‌توان آن‌ها را انتخاب کرد.

این شرکت برای آسان‌سازی فرآیند خرید دستگاه‌های کاربردی، خدمات فروش اقساطی را ارائه می‌دهد. ازاین‌رو افراد دارای مهارت می‌توانند با سرمایه‌ای اندک لوازم مورد نیاز مانند دستگاه لیزر تیتانیوم را از این شرکت خریداری و خیلی زود فعالیت خود را آغاز کنند.

جمع‌بندی

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم باید از فروشگاهی انجام شود که علاوه‌بر تعیین قیمت مناسب تمام محصولات خود را با گارانتی ارائه دهد. نویان طب مانلی شرکتی واردکننده است که به افراد در خرید انواع دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم کمک می‌کند. این شرکت همچنین خدمات فروش خود را به‌صورت اقساط ارائه می‌دهد تا همه علاقه‌مندان با کم‌ترین سرمایه، قدرت خرید داشته باشند.

شماره تماس مشاوران نویان طب مانلی: 09129096358

آدرس وبسایت نویان طب مانلی: https://noyantebmanely.com/

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز