خبرگزاری کار ایران

معرفی 5 مدل لوستر مدرن آشپزخانه جدید

معرفی 5 مدل لوستر مدرن آشپزخانه جدید
کد خبر : ۱۴۹۱۵۹۹

لوستر مدرن آشپزخانه یکی از محصولات لایتینگ و روشنایی است که امروزه در دنیای دکوراسیون از محبوبیت بالایی برخوردار است، این المان جذاب به دلیل طراحی‌های مدرن و منحصر بفرد با دکوراسیون مدرن مچ شده و روشنایی مطلوبی به همراه دارد. همچنین علاوه بر طراحی‌های جذاب و هندسی، سادگی و ظرافت، هوشمند بودن محصول، جذابیت بصری و روشنایی مطلوب این مدل لوسترهای مدرن برای آشپزخانه بسیار کاربردیست.

لوستر مدرن آشپزخانه می‌تواند کاربری‌های مختلفی داشته باشد، از جمله: لوستر مرکزی آشپزخانه و لوستر لاینر خطی آشپزخانه که مناسب روی کانتر و یا میز غذاخوریست. این لوسترها را می‌توانید در تنوع بالا، با کیفیت درجه یک و ضمانتی از شرکت معتبر تولید کننده و وارد کننده لوستر چراغ دستی تهیه نمایید. در ادامه قصد داریم تا شما را با 5 مدل لوستر مدرن آشپزخانه جدید، نحوه انتخاب لوستر مناسب آشپزخانه مدرن و همچنین نحوه خرید لوستر مدرن برای آشپزخانه آشنا کنیم.

جدیدترین لوسترهای مدرن آشپزخانه

جدیدترین لوسترهای مدرن آشپزخانه را می‌توانید با یک سرچ ساده در گوگل مشاهده کنید، یا با مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها و مراکز خرید لوستر از جدیدترین مدل‌های لوستر مطلع شوید، امروزه با توجه به اینکه اکثریت افراد به دنبال سادگی و آرامش در محیط پیرامون خود هستند سبک مدرن جای خود را در منازل ایرانی باز کرده و استفاده از یک لوستر آشپزخانه مدرن انتخابی هوشمندانه و درست است. در ادامه به معرفی محبوب‌ترین لوسترهای جدید آشپزخانه مدرن می‌‌پردازیم:

  1. لوسترهای مدرن اس ام دی 
  2. لوسترهای مدرن ال ای دی
  3. لوسترهای مدرن لاینر خطی
  4. لوسترهای مدرن آویز وارداتی
  5. لوسترهای مدرن مولکولی

این چند مدل لوستر آشپزخانه مدرن که در بالا ذکر شد از پرفروش‌ترین‌ها و محبوب‌ترین‌ها هستند که شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وبسایت چراغ دستی با آدرس cheraghdasti.com متنوع‌ترین فروشگاه لوستر ایران، اقدام به انتخاب و تهیه محصول دلخواهتان کنید.

معرفی 5 مدل لوستر مدرن آشپزخانه جدید

راهنمای انتخاب و خرید لوستر آشپزخانه مدرن

قبل از انتخاب و خرید لوستر آشپزخانه مدرن لازم است که نکاتی را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. قبل از هر چیزی مطمئن شوید که سبک کلی دکوراسیون آشپزخانه شما مدرن است یا خیر. این امر بسیار مهم است که شما لوستری برای آشپزخانه اتان تهیه کنید که با سبک کلی همخوانی داشته باشد. اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید کافیست از مشاوره رایگان شرکت لوستر چراغ دستی بهره‌مند شوید.

در مرحله بعدی اندازه و متراژ کلی آشپزخانه را در نظر بگیرید و لوسترتان را مناسب با متراژ آشپزخانه انتخاب کنید، لوستر کوچک‌تر یا بزرگ‌تر از استاندارد می‌تواند نورپردازی آشپزخانه را زیر سوال ببرد.

سپس در مرحله بعدی کافیست به ارتفاع آشپزخانه توجه کنید، مهم است که لوستر انتخابی شما متناسب با ارتفاع آشپزخانه باشد، اگر سقف آشپزخانه شما کوتاه است یک لوستر سقفی مدرن می‌تواند انتخابی عالی برایتان باشد. اما اگر ارتفاع شما استاندارد است می‌توانید از انواع لوسترهای آویز مدرن آشپزخانه نیز استفاده کنید.

حتما قبل از خرید لوستر آشپزخانه و لوستر لاینر برای کانتر یا میز غذاخوریتان به رنگ کلی تم دکوراسیون توجه کنید، انتخاب رنگ لوستر به سلیقه شما بستگی دارد اما با توجه به رنگ‌های به کار رفته در دیگر المان‌های فضا می‌توانید رنگ لوستر دلخواهتان را انتخاب کنید. برای این امر نیز می‌توانید از مشاوران مجرب چراغ دستی کمک بگیرید.

میزان نوردهی لوستر انتخابی شما نیز برای نورپردازی و روشنایی آشپزخانه مهم است، جدا از اندازه و سایز لوستر باید در نظر داشته باشید که میزان نوردهی هر کدام از مدل‌ها ممکن است با هم متفاوت باشد پس قبل از خرید نهایی، میزان نوردهی لوستر و میزان نور لازم آشپزخانه خود را با فروشندگان مطرح کنید.

همچنین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید قیمت لوستر و میزان بودجه‌ایست که برای خرید آن در نظر گرفته اید. اصولا لوسترهای مدرن نسبت به سایر سبک‌ها به دلیل سادگی در طراحی از قیمت پایین‌تری برخوردارند، اما کشور سازنده، کیفیت متریال، اندازه و سایز می‌تواند در قیمت نهایی لوسترها تاثیرگذار باشند. اصولا به دلیل نوسانات ارزی و مشکلات واردات، لوسترهای وارداتی از قیمت بالاتری برخوردارند.

برای انتخاب لوستر به متریال آن نیز توجه کنید که به آسانی قابل تمیز شدن و گردگیری باشد، زیرا آشپزخانه محیطی گرم و مرطوب است و ممکن است نیاز به نظافت دوره‌ای لوستر باشد.

در آخر نکته‌ای قابل توجه انتخاب شرکتی معتبر است که از آن لوستر تهیه کنید، شاید در نظرتان این امر چندان اهمیتی نداشته باشد اما باید بدانید که خرید لوستر مستقیم و بدون واسطه از یک شرکت وارد کننده و تولید کننده لوستر می‌تواند هزینه‌های شما را تا 50% کاهش دهد! زیرا شما با خرید مستقیم و حذف واسطه‌ها از شرکت می‌توانید محصول دلخواهتان را با تنوع بالا و همچنین تضمین کیفیت و اصالت محصولات، ضمانت و خدمات پس از فروش بهره‌مند شوید.

شرکت‌های معتبر زیادی اقدام به فروش آنلاین محصولات روشنایی و لوستر می‌کنند مانند: دیجی‌کالا، ترب، چراغ دستی، دکورشاپ و غیره. اما تنوع محصولات در چراغ دستی بسیار بالاست و انتخاب را برای شما عزیزان راحت‌تر کرده‌ است. همچنین چون این شرکت وارد کننده مستقیم است می‌توانید لوسترهای مدرن آشپزخانه وارداتی را با کیفیت و تنوع بالا و همچنین تضمین اصالت به همراه گارانتی کتبی با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی تهیه کنید. 

همچنین چراغ دستی تولید کننده انواع محصولات روشنایی و لوستر است با خرید مستقیم از کارخانه می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و لوستر دلخواهتان را در سریع‌ترن زمان ممکن درب منزل با ارسالی رایگان تحویل بگیرید. پس به طور کلی برای انتخاب و خرید لوستر مدرن آشپزخانه بایستی به نکات زیر توجه داشت:

  • سبک دکوراسیون آشپزخانه
  • اندازه و متراژ آشپزخانه
  • ارتفاع سقف آشپزخانه
  • توجه به رنگ تم دکوراسیون
  • قابلیت نظافت و گردگیری لوستر
  • میزان نوردهی لوستر و میزان نور لازم
  • قیمت و میزان بودجه

معرفی 5 مدل لوستر مدرن آشپزخانه جدید

خرید لوستر مدرن آشپزخانه

حال با دانستن این نکات خرید لوستر مدرن آشپزخانه و انتخاب یک لوستر مناسب برای شما راحت‌تر است، از آنجایی که واقفیم انتخاب لوستر کاملا سلیقه‌ایست اما باید در نظر داشته باشید با توجه به میزان هزینه‌ای که برای خرید لوستر مدرن آشپزخانه می‌کنید، محصول انتخابی از کیفیت مطلوبی برخوردا باشد، همچنین هماهنگونه که ذکر شد بتوانید به راحتی لوستر آشپزخانه را نظافت و گردگیری کنید. 

با خرید لوسترهای مدرن از فروشگاه چراغ دستی، شما می‌توانید به دکوراسیون داخلی خود جلال و زیبایی بیشتری بخشیده و فضایی مدرن و منحصر به فرد را ایجاد کنید. لوسترهای مدرن این فروشگاه با طرح‌ها و استایل‌های خاص خود، به هر فضایی جلوه‌ی شیک و زیبایی را می‌بخشند. هر لوستر در این شرکت با جزئیات دقیقی و اطلاعات محصولی کامل درباره ابعاد، جنس، نورپردازی و سایر ویژگی‌ها ارائه می‌شود.

شما می‌توانید تصاویر محصولات با کیفیت بالا را مشاهده کنید و با دقت انتخاب خود را انجام دهید. همچنین، این شرکت امکاناتی مانند نمایش نظرات مشتریان و امکان مقایسه محصولات را نیز فراهم می‌کند تا به شما در انتخاب بهتر کمک کند و تجربه خرید مشتریان پیشین را در اختیار شما قرار می‌دهد.

فرآیند خرید لوستر مدرن از شرکت بنام و معتبر چراغ دستی بسیار ساده و امن است. با افزودن محصول به سبد خرید و انتخاب روش پرداخت، می‌توانید سفارش خود را به راحتی و با اطمینان انجام داده و لوستر مدرن خود را به آدرس مورد نظر تحویل بگیرید. همچنین می‌توانید با مراجعه حضوری به شوروم لوکس لوستر چراغ دستی مراجعه کرده و لوستر مدرن دلخواه را برای آشپزخانه زیبایتان تهیه نمایید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز