خبرگزاری کار ایران

لیست قیمت وال پست بهمن ماه ۱۴۰۲

لیست قیمت وال پست بهمن ماه ۱۴۰۲
کد خبر : ۱۴۴۷۱۴۲

با مطالعه لیست قیمت وال پست می‌توانید این ابزار را با بهترین قیمت در بازار تهیه کنید. برای مقاوم‌سازی ساختمان استفاده از وال پست اهمیت خیلی زیادی دارد.

وال پست به عنوان یک کلاف، اجزای فلزی را به بدنه اصلی ساختمان متصل می‌کند و عملکرد و مقاومت دیوار را بالا می‌برد. وال پست شبیه به یک تیر یا ستون طراحی می‌شود و وجود آن در ساختمان جزء استاندارد‌های اولیه است. شما با خرید وال پست مناسب می‌توانید ساختمان خود را مجهز کنید.

لیست قیمت وال پست بهمن ماه 1402 در ادامه مطلب برای شما قرار داده شده است. برای بررسی عوامل مؤثر در قیمت وال پست با ما همراه باشید.

نام محصول

قیمت بهمن ماه

اندازه بال

طول

ضخامت ورق

وال پست

19000

7cm

10cm

2mm

وال پست

35000

7cm

20cm

2mm

وال پست

51000

7cm

30cm

2mm

وال پست

68000

7cm

40cm

2mm

وال پست

85000

7cm

50cm

2mm

وال پست

510000

7cm

300cm

2mm

وال پست

21000

7cm

10cm

2mm

وال پست

41000

7cm

20cm

2mm

وال پست

62000

7cm

30cm

2mm

وال پست

82000

7cm

40cm

2mm

وال پست

103000

7cm

50cm

2mm

وال پست

566000

7cm

300cm

2mm

 

عوامل مهم و مؤثر در قسمت وال پست

قیمت وال پست دارای نوسان زیادی است و مانند سایر مصالح ساختمانی ثبات چندان خوبی ندارد. عوامل بسیار مختلفی مانند عوامل ساختاری، کیفیت و سازنده همگی روی قیمت نهایی محصول تأثیر‌گذار هستند. شما با شناخت عوامل تأثیر‌گذار در افزایش یا کاهش قیمت وال پست می‌توانید قیمت این محصول را پیش‌بینی کرده و با توجه به نیاز خود، بهترین نوع وال پست را خریداری کنید. توجه داشته باشید که ضرورت استفاده از وال پست در ساختمان مشخص است و شما حتما باید این محصول را از شرکت‌های معتبر خریداری کنید. عوامل مؤثر بر قیمت شامل:

جنس وال پست

وال پست در جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود که ماده اولیه به کار رفته در آن‌ها متفاوت است. جنس این مصالح تأثیر مستقیم روی تغییر قیمت آن دارند. وال پست‌های قدیمی از ناودانی‌های منقطع با ورق ضد زنگ ساخته می‌شدند که کاربرد خوبی دارد. به تازگی برای تولید وال پست از ورق‌های گالوانیزه استفاده شده است که قیمت این محصول را بالا برده است. ورق گالوانیزه بهترین کیفیت وال پست است و به دلیل سبک بودن بسیار کاربردی خواهد بود.

لیست قیمت وال پست بهمن ماه ۱۴۰۲

مورد مهم بعدی میزان ضخامت یک ورق وال پست است که تأثیر مستقیم روی قیمت دارد. قطعا با افزایش ضخامت ورق‌های وال پست قیمت این نوع محصولات نیز افزایش پیدا می‌کند با توجه به نوع کاربرد میزان ضخامت مشخص خواهد شد. معمولا برای سازه‌های فلزی از وال پست حدود ۲ میلیمتری استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که به دلیل پایین آوردن قیمت نباید از ضخامت خیلی کم استفاده کنید. هر چه ضخامت ورق بیشتر باشد قطعاً مقاومت آن در برابر باد و زلزله بیشتر خواهد بود.

طول وال پست

یکی دیگر از عوامل مؤثر در قیمت وال پست، طول آن است. معمولاً وال پست‌ها در طول ۲۰ و ۳۰ سانتی‌متری تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. با افزایش طول وال پست، مواد اولیه بیشتری در تولید آن استفاده شده و قطعاً قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. در تعیین طول مناسب باید به نوع سازه خود توجه داشته باشید. با توجه به ارتفاع سازه میزان طول مناسب وال پست توسط افراد متخصص مشخص می‌شود. شما با اندازه‌گیری درست می‌توانید مناسب‌ترین وال پست را از مراکز معتبر و تولید‌کننده به صورت مستقیم سفارش داده و خریداری کنید.

ارتفاع لبه

میزان ارتفاع و ضخامت لبه وال پست نیز در قیمت نهایی آن تأثیر خواهد داشت. معمولاً طول لبه حدود ۷ سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود که البته این سایز در سازه‌های مختلف می‌تواند عدد متفاوتی داشته باشد. میزان طول لبه در قیمت نهایی تأثیر مستقیم دارد و هر چه این طول بیشتر باشد، قطعاً قیمت وال پست نیز افزایش پیدا می‌کند.

هزینه اجرای وال پست چقدر است؟

هزینه اجرای وال پست به قیمت این مصالح اضافه می‌شود و برای تخمین زدن میزان هزینه خرید و نصب این مصالح باید با هزینه اجرای آن نیز آشنایی داشته باشید. هزینه اجرا با توجه به نوع متریال موجود در ساختمان مشخص خواهد شد. برای نصب وال پست‌های فولادی قدیمی هزینه متفاوتی دریافت می‌شود. میزان دستمزد در سازه‌های فولادی برحسب کیلوگرم محاسبه می‌شود. بدین صورت که با توجه به میزان وزن مصالحی که در کار استفاده شده است میزان دستمزد نهایی کارگران مشخص خواهد شد.

لیست قیمت وال پست بهمن ماه ۱۴۰۲

در روش‌های نوین نصب وال پست فایبرگلاس قیمت مواد اولیه برحسب واحد متر مربع برای مش و کیلوگرم برای قطعات فلزی مانند نبشی استفاده می‌شود. میزان زمان اجرای یک پروژه وال پست می‌تواند در قیمت نهایی تأثیر‌گذار باشد و اگر زمان زیادی برای یک کار صرف شود، قطعاً هزینه‌های بیشتری برای دستمزد در نظر گفته خواهد شد.

روش‌های نوین نصب وال پست در زمان کوتاهی انجام شده و میزان دستمزد کمتری بایت این مصالح و نحوه اجرای آن‌ها پرداخت خواهد شد. کم کاری در زمان نصب یک وال پست می‌تواند خطرات جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد. با توجه به آسان بودن نصب و کم شدن هزینه‌های جانبی به شما توصیه می‌کنیم تا انواع وال پست مش و فایبرگلاس را خریداری و مورد استفاده قرار بدهید.

خرید از نمایندگی‌ها به صورت مستقیم

در خرید وال پست باید به نکات بسیار مهمی توجه داشته باشید. مهم‌ترین نکته در خرید، توجه به کیفیت محصول است. از بین وال پست‌های سنتی و نوین باید وال پست نوین را انتخاب کنید. این نوع وال پست‌ها کارایی بیشتر با جنس عالی دارند. درست است که محصولات بی‌کیفیت قیمت ارزان‌تری در بازار دارند اما خرید آن‌ها اصلاً به صرفه نخواهد بود چون در دراز مدت باعث صرف هزینه‌های بیشتری خواهد شد.

در زمان خرید وال پست به استاندارد‌های مهم این محصول توجه داشته باشید. نکته دیگر مطابقت داشتن مصالح خریداری شده با نوع پروژه شما است. اندازه‌های دقیق را مشخص کرده و طبق آن خرید خود را به انجام برسانید. خرید از فروشگاه‌های معتبر بهترین انتخاب است. فروشگاه‌های نمایندگی که محصولات را به صورت مستقیم از تولید‌کننده به شما عرضه می‌کنند بهترین انتخاب هستند. برای خرید وال پست اقدام کرده و ساختمان‌های خود را مقاوم کنید.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز