خبرگزاری کار ایران

قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد همین حالا چقدر است؟

قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد همین حالا چقدر است؟
کد خبر : ۱۳۸۵۸۱۶

 

سفر به مشهد یکی از پرطرفدارترین سفرهای داخلی است و در زمان‌های مختلف سال و فصل‌های بهار و تابستان یا پاییز و زمستان مسافران از نقاط مختلف ایران عازم این شهر توریستی- مذهبی می‌شوند. این سفرها با اهداف مختلفی انجام می‌شود و هر فردی با برنامه مشخصی بلیط پرواز مشهد را تهیه می‌کند.

عده‌ای قصد دارند که برای زیارت در مشهد حاضر شوند و ساعت‌هایی از روزشان را کنار امام رضا (ع) و در صحن‌های متبرک آستان قدس سپری کنند. برای گروه دیگری رزرو بلیت پرواز داخلی مشهد با هدف شرکت در کلاس‌های درس و دانشگاه است. برای گروه سوم بلیت مشهد با هدف رسیدن به جلسات کاری و... خریداری می‌شود.

تهرانی‌ها برای سفر هوایی به مشهد باید ابتدا قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد را در روزهای نزدیک سفرشان بررسی کرده و سپس نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنند، تا سفرشان مقرون به صرفه و طبق برنامه انجام شود.

نکات مهم خرید بلیط هواپیما تهران مشهد

برای خرید بلیط هواپیما تهران مشهد همین الان، باید ابتدا انواع پروازهایی که به سمت این شهر حرکت می‌کنند را بررسی کنید. سپس در بهترین زمان و با بهترین قیمت بلیط هواپیما تهران به مشهد را تهیه کنید. در ادامه برخی از نکات مهمی که می‌تواند برای خرید این بلیط هواپیما کمکتان کند را ارائه کرده‌ایم.

1) مسافت هوایی و مدت زمان پرواز تهران مشهد

فاصله هوایی بین تهران مشهد حدود 741 کیلومتر است و حدود یک ساعت و نیم طول می‌کشد تا هواپیمایی که از تهران پرواز کرده در فرودگاه مشهد فرود بیاید؛ بنابراین در سفرهایتان حتماً این بازه زمانی و ساعت پرواز و فرود هواپیما را به خاطر داشته باشید، تا موقع ورود به مشهد برای انتخاب هتل یا اقامتگاه، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و... دچار مشکل نشوید.

2) توجه به بهترین زمان خرید بلیط تهران به مشهد

با وجود اینکه سفرهای هوایی مشهد نسبت به سایر روش‌هایی که برای رسیدن به این شهر وجود دارد قیمت بالاتری دارند، اما سفر در فصل مناسب به مشهد به مسافران کمک می‌کند تا در هزینه‌های سفرشان صرفه‌جویی کنند.

در ایام پاییز و زمستان معمولاً مشهد میزبان گردشگران کمتری است و در روزهای شلوغ سال مانند ایام محرم، روز شهادت امام رضا (ع)، فصل بهار و عید و روزهای تابستانی تعداد مسافران مشهد بیشتر می‌شود.

در ایام شلوغ سال بلیط‌های پرواز مشهد سریع فروش می‌روند و برای سفر طبق برنامه از پیش تعیین شده باید بلیط هواپیما تهران به مشهد را چند هفته قبل سفرتان تهیه کنید؛ اما در روزهای کم گردشگر و ایام میانی هفته معمولاً صندلی‌های خالی در هواپیماهای مشهد وجود دارد و می‌توانید بلیت مشهد را به صورت فوری و با قیمت پایین‌تری خریداری کنید.

2) خرید بلیط چارتری مشهد برای سفر ارزان

بلیت تهران به مشهد همیشه یک قیمت مشخص ندارد و گاهی مواقع ممکن است دو تا سه قیمت مختلف برای انواع بلیط‌های هواپیما ارائه شده برای سفر به مشهد را در وب سایت‌های مختلف مشاهده کنید.

دلیل این تفاوت قیمت‌ها در این است که چارترکنندگان بلیط هواپیما مشهد در بازه‌های مختلف سال و با توجه به نیازشان قیمت بلیط را تغییر می‌دهند. اگر در روزهای میانی هفته و ایام کم گردشگر عازم مشهد هستید، شانس این را خواهید داشت که با خرید بلیط چارتر ارزان، سفری قیمت مناسب و مقرون به صرفه به مشهد را تجربه کنید.

قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد همین حالا چقدر است؟

4) خرید بلیط رفت و برگشت تهران مشهد

اگر سفرتان به مشهد کاری است یا اینکه قصد دارید در روز مشخصی حتماً سفرتان را به پایان رسانده و به شهرتان برگردید، پیشنهاد می‌کنیم بلیط رفت و برگشت یا دوطرفه پرواز تهران مشهد را در نظر داشته باشید. با خرید این بلیط، خیالتان از بابت اینکه در زمان بازگشت صندلی هواپیما برایتان رزرو شده و مجبور به تغییر برنامه‌هایتان نیستید راحت خواهد بود.

5) توجه به تفاوت بلیط چارتری و سیستمی

برای سفر هوایی از تهران به مشهد حتماً باید این موضوع را در نظر داشته باشید که بلیط‌های چارتری قابل استرداد نیستند و تنها می‌توانید بلیط‌های سیستمی را استرداد کنید. همچنین، هزینه بلیط‌های چارتری برای تمام مسافران ثابت است و مبلغی که برای خردسالان و کودکان می‌پردازید با افراد بزرگ‌سال تفاوتی نخواهد داشت.

سخن پایانی

پس از بررسی موارد ارائه شده، با آگاهی بیشتری می‌توانید برای رزرو بلیت پرواز داخلی تهران مشهد اقدام کنید. بلیط‌های چارتری هواپیما معمولاً نسبت به بلیط‌های سیستمی قیمت ارزان‌تری دارند، اما در روزهای شلوغ قیمت این بلیط‌ها معمولاً بیشتر می‌شود. بنابراین برای خرید بلیط هواپیما و سفر از تهران به مشهد حتماً این موضوع را در نظر داشته باشید. چون ممکن است قیمت بلیط سیستمی و حتی چارتری بیشتر از بودجه مد نظرتان شود و نتوانید در زمان مناسب بلیط سفر به مشهد را تهیه کنید.

یکی از بهترین روش‌هایی که برای استعلام قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد و رزرو این پرواز وجود دارد، خرید بلیط پرواز به صورت آنلاین است. در این روش می‌توانید ایرلاین‌های مختلف را بررسی کرده و بلیط مشهد را با بهترین قیمت از یکی از ایرلاین‌های ارائه کننده بلیط هواپیما چارتری یا سیستمی تهیه کنید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز