خبرگزاری کار ایران

برای کاریابی و زندگی در آلمان چکار کنم ؟

بسته حمایتی و توانمند سازی جهت کاریابی و زندگی در آلمان

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۴۱۴

افرادی که قصد مهاجرت کاری به آلمان و اقامت در این کشور اروپایی را دارند و یا نیاز به کسب اطلاعات کامل در مورد شرایط اخذ ویزای کاری آلمان دارند، با تهیه بسته خدماتی و شرکت در دوره آموزشی در خصوص زندگی و کاریابی در آلمان، می‌توانند مسیر خود را پیدا کرده و مدرک معتبر انجمن AAU آلمان را دریافت کنند.

با تهیه این بسته خدمات زیر را دریافت خواهید کرد :

  1. قرارگیری رزومه شما در لیست اولویت شرکت کاریابی WÜLARU آلمان
  2. حضور در وبینار آموزشی “کاریابی و زندگی در آلمان” با اعطا مدرک انجمنA.A.U آلمان.
  3. آماده سازی تخصصی رزومه کاری متناسب با استانداردهای کاریابی در آلمان
  4. یک جلسه مشاوره حضوری اختصاصی در خصوص مهاجرت به آلمان
  5. اخذ و پیگیری وقت سفارت آلمان

محتوی وبینار آموزشی کاریابی و زندگی در آلمان

آشنایی با قوانین و مقررات و آداب و رسوم کار و زندگی در آلمان از زبان یک مدرس آلمانی و برنامه ریزی بهتر برای موفقیت در فرآیند مهاجرت کاری به آلمان از اهداف این دوره می باشد. محتوی دوره شامل موارد زیر است :

  • آشنایی با انواع ویزای کار در آلمان و ویزای جستجوی کار در آلمان آشنایی با قوانین کار و بیمه و مالیات در آلمان آشنایی با فرهنگ و آداب زندگی در آلمان استانداردهای معتبر آلمانی برای نوشتن رزومه کاری نحوه حضور در مصاحبه کاری در آلمان و تکنیک های پاسخگویی به سوالات

این دوره توسط شرکت اریکا، نماینده انحصاری شرکت کاریابی WULARU آلمان و برای اولین بار در ایران با محتوی درسی مورد تایید اتاق بازرگانی نورنبرگ، به زبان انگیسی و با حضور مدرس آلمانی به صورت آنلاین برگزار میشود. در انتهای دوره برای شرکت کنندگان مدرک معتبر توسط انجمن AAU صادر خواهد شد که مطمئنا با توجه به محتوی دوره، تاثیر مثبت در بررسی رزومه آنها توسط کارفرمایان آلمانی در فرآیند کاریابی در آلمان خواهد داشت.

وضعیت اشتغال و کاریابی در آلمان

موسسه تحقیقاتی اشتغال در آلمان اعلام کرده، در حال حاضر حدود ۱.۲ میلیون فرصت شغلی خالی در آلمان وجود دارد که از سال ۱۹۹۰ به این طرف چنین عددی بی سابقه بوده است. این عدد نسبت به انتهای سال قبل با ۱۲۸هزار موقعیت شغلی افزایش داشته است!

طبق آخرین تغییرات، حداقل حقوق تصویب شده اتحادیه اروپا برای کسب بلوکارت Blue Card و اقامت کاری در کشورهای اروپایی، از جمله آلمان 40560 یورو درسال برای تخصصی های مورد نیاز و 52 هزار یورو در سال برای سایر رشته ها می باشد.

کسانی که موفق به پیدا کردن شغل با حقوق پایین تر میشوند در صورتی که جزو تخصص ها شغل های مورد نیاز آلمان باشد میتوانند ویزای کاری آلمان دریافت کنند.

با توجه به میزان حدود 30 درصد بیمه و مالیات که از حقوق ماهیانه در یک نفر مهندس نرم افزار در اولین موفعیت شغلی ماهیانه حدود 3500 تا 4000 یورو حقوق دریافت میکند.

کسانی که موفق به دریافت ویزای کاری و یا بلوکارت میشوند میتوانند خانواده خود شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال را به آلمان نزد خود ببرند.

هزینه زندگی در آلمان (شامل مسکن و آموزش و تغذیه و ...) هر نفر در آلمان حدود 800 یورو ماهیانه می باشد.

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام و تهیه این بسته ، می‌توانند به سایت http://arikagroup.com مراجعه و یا با شماره . تلفن: 02188176048-02188176071 تماس حاصل کنند.

درباره اریکا

ARIKA GmbH در سال 2012 در شهر نورنبرگ کشور آلمان تاسیس گردید و با اخذ نمایندگی از دانشگاههای آلمان و موسسات کاریابی معتبر آلمانی وهمکاری با وکلای متخصص آلمانی در حوزه کاریابی اقدام به اخذ انواع پذیرش و ویزا و مجوزهای اقامتی، مشاوره سرمایه گذاری، ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط در کشور آلمان میکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز