عملکرد میدانی امداد خودرو در نوروز ۱۴۰۴ بررسی شد

طرح امداد نوروزی شرکت امداد ایرانخودرو در نوروز ۱۴۰۴ با ثبت بیش از ۲۷۰ هزار تماس و کاهش میانگین زمان انتظار به ۲۲ دقیقه، رکورد جدیدی در خدمترسانی جادهای به جا گذاشت.
به گزارش ایلنا، در این طرح که از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۳ تا ۱۶ فروردین ۱۴۰۴ اجرا شد، خدمات متنوعی به خودروهای سواری سراسر کشور ارائه شد که رضایت ۹۶.۵ درصدی مشتریان را به همراه داشت.
امداد سریع، رضایت گسترده
سیدعباس میرحسینی، مدیرعامل شرکت امداد ایرانخودرو با اشاره به استقبال گسترده مردم از خدمات نوروزی این شرکت گفت: در نوروز امسال بیش از ۲۷۱ هزار تماس برای دریافت خدمات مختلف امدادی، مشاوره فنی، سرویس در محل و اشتراک طلایی ثبت شد که نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.
وی افزود: ۸۳.۵ درصد از این خدمات بهصورت امداد بالینی و در محل انجام شده و میانگین زمان انتظار امدادخواهان نیز به ۲۲ دقیقه و ۱۰ ثانیه کاهش یافته است.
خدمت جدید، استقبال گسترده
میرحسینی همچنین از اضافه شدن خدمت جدید «سرویس پیش از سفر نوروزی» به سبد خدمات امداد ایرانخودرو خبر داد و گفت: این سرویس از نیمه اسفندماه با تخفیف ویژه در سراسر کشور ارائه شد و طی این مدت بیش از ۱۵ هزار خدمت بازدید پیش از سفر انجام گرفت که با استقبال خوب هموطنان همراه بود.
بدون مرز برند
یکی از نکات قابل توجه در طرح نوروزی ۱۴۰۴، ارائه خدمات عمومی به خودروهای سواری صرفنظر از برند تولیدکننده بود. مدیرعامل امداد ایرانخودرو در اینباره گفت: در این طرح علاوهبر محصولات ایرانخودرو، خدمات به خودروهای دیگر برندها از جمله کرمانموتور، مدیرانخودرو، مکثموتور، شتابران، بهمنموتور و هرمسخودرو نیز ارائه شد.
وی افزود: هدف ما آن بود که هیچ مسافری در تعطیلات نوروزی به دلیل نوع خودرو، از دریافت خدمات امدادی محروم نماند.
تعطیلات بدون نگرانی
طرح امداد نوروزی ایرانخودرو با تلاش شبانهروزی اکیپهای امدادی، مراکز پاسخگویی و خدمات میدانی در سراسر کشور اجرا شد. عملکرد ۱۹ روزه این طرح، در جریان بازدید مدیران ارشد گروه صنعتی ایرانخودرو از مرکز پاسخگویی شرکت امداد، مورد بررسی قرار گرفت.