خبرگزاری کار ایران

در هم آمیختگی اصالت و تنوع با محصولات مانی

در هم آمیختگی اصالت و تنوع با محصولات مانی
کد خبر : ۱۵۵۵۳۴۵

نات‌بارهای مانی متشکل از آجیل‌ و دانه‌های مغذی و مقوی، شکلات و عسل است و تنوعی شش گانه دارد که ضمن پاسخگویی به سلایق و نیازهای متنوع، به دلیل بهره‌مندی از انواع مغزها، ویتامین‌ها، مواد معدنی مورد نیاز بدن انسان را تامین کرده و یک میان وعده طبیعی و سالم را نوید می‎‌دهد.

به گزارش ایلنا؛ «مانی» در سال ۱۳۸۳ به عنوان اولین برند مصرف‌کننده گروه رحمانی راه‌اندازی شد، این برند ترکیبی از سنت‌های خانوادگی، اصالت و ارزش‌ها را با فناوری در هم می‌آمیزد تا محصولاتی طبیعی و سالم را به بازار عرضه کند. اسنک‌های «مانی» طیف متنوعی از مغزها را شامل ‌می‌شود که با بهره‌گیری از به روزترین تکنولوژی دنیا و توجه به سلامت مصرف‌کنندگان، ترکیبی از بهترین طعم‌ها را در بسته‌بندی‌های متنوع و نوآور به ارمغان می‌آورد.

امـروزه ایـن مجموعـه  بـا ۴۰۰ نفـر پرسـنل تلاش دارد تـا در سـطح داخلی و بین‌المللی به یک شـرکت پیشـرو در امـر تولید مواد خوراکی و نوشـیدنی با سلامت محور تبدیـل شود. در ایـن مجموعـه برندهـای خشکبــار نسـل جدیـد «مانـی» و همچنیـن برنـد سـانریزی که مخصوص محصولات فله اسـت، با کیفیـت و تکنولوژی روز در حال تولید است.

حضور «مانی» در بازارهای بین‌المللی

همچنیـن گروه محصولات نوشـیدنی کاریز نیز در سـایت زنجـان در حـال تولیـد است. محصولات دمنـوش‌هـای گیاهـی رسـتنی و عسـل گل وردی هـم از دیگر محصولات جدید این سـازمان است کـه در حال حاضر بـرای بازار داخـل و بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شود.

در سال ۱۳۹۶، «مانی» با تجدید بصری و باز طراحی هویت برند، نشان تجاری خود را برای تطبیق با روندهای مصرف‌کنندگان و انعکاس هویتی مدرن‌تر به روز رسانی کرد.

گروه رحمانی به عنوان یکی از پیشگامان جهانی در تولید پسته و کشمش شناخته می شود و مدل تجاری صادرات خودر را در اروپا را با تمرکز بر حوزه های B۲B و B۲C  بازطراحی کرده است. این شرکت همچنان به رشد جهانی خود ادامه می دهد و در عین حال به حفظ سنتهای باستانی ایران و ارزش های سازمانی خود مانند نو آوری، صداقت و احترام پایبند است.

غنی‌ترین و متنوع‎‌ترین پوشش‎‌های گیاهی در تولید عسل طبیعی

برندهای گروه رحمانی از عبارتند از: آبمیوه‌های طبیعی با نام تجاری «کاریز» که فناوری پیشرفته مبتنی بر تولید پرکننده گرم و تولید محصولات بدون مواد نگهدارنده و افزودنی که از مزیت های رقابتی این برند است.

عسل های طبیعی با نام تجاری گلوردی، سرزمین ایران به دلیل برخورداری از اقلیم‌های طبیعی گوناگون با حدود ۸۰۰۰ گونه گیاهی و ۲۰۰۰ گونه گیاهی دارویی، یکی از غنی‌ترین و متنوع‎‌ترین پوشش‎‌های گیاهی جهان را دارا بوده و همین امر، زمینه‌های بسیار مساعد را برای تولید عسل فراهم کرده است.

دمنوش‌های گیاهی با نام تجاری و ستنی، ترکیب جادویی و عصاره گیاهان که باعث بهبود توازن جسمانی، التیام روح و تسکین خستگی ناشی از تکرار هر روزه می‌شود.

نات بارهای مانی، میان وعده هایی خوشمزه وطبیعی برای تمام روز هستند. محصولات گروه رحمانی شامل: انجیرهای خشک، خرما پیارم، آلبالوتر، پرشین میکس، کوکتل شیرین، تخمه آفتابگردان و انواع اسموتی با طعم های مختلف است.

ایـن شـرکت بـا سـرمایه گـذاری گسترده مصمـم اسـت کـه تـا سـال ۱۴۰۷ بـه یکـی از شـرکت هـای پیشـرو جهانـی بـا محوریـت محصـولات کشـاورزی سـالم صـادرات محـور، در سـطح داخـل کشـور و بـازار بیـن‌الملـل بـا عرضـه نوآورانـه محصـولات ممتـاز و بـی‌همتـای کشـاورزی ایـران در بسـته‌بنـدی‌هـای بـروز و بـا تکیـه بـر دانـش تکنولــــوژی و نـوآوری خـود تبدیـل ـشود و نـام ایـران را در سراسـر دنیـا طنیـن‌انـداز کند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز