خبرگزاری کار ایران

گریل گاستروبک

گریل گاستروبک
کد خبر : ۱۴۵۷۷۱۸

خوردن گوشت و سبزیجات کباب‌شده نه‌تنها یک تجربه لذت‌بخش است، بلکه راحتی و سرعت در فرآیند کباب کردن نیز به این لذت افزوده می‌شود.

 استفاده از گریل گاستروبک، به‌همراه عناصر گرمایش یکپارچه، این امکان را فراهم می‌کند که صفحات گرم آن به‌سرعت آماده و قابل استفاده شوند و بتوانید یک غذای خوشمزه تهیه کنید. با این گریل باربیکیو می‌توانید بدون استفاده از روغن یا با حداقل میزان آن، انواع گوشت، مرغ، ماهی، سوسیس و سبزیجات را به‌صورت کبابی بپزید و از یک وعده غذایی سالم و خوشمزه لذت ببرید.

ویژگی‌های گریل باربیکیو گاستروبک

گریل باربیکیو گاستروبک ویژگی‌های بسیار متنوع و کارآمدی دارد که آن را به یک محصول ایده‌آل برای پخت انواع گوشت سفید و قرمز تبدیل می‌کند. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر است:

  • برنامه پخت استیک با چندین سطح پخت: وجود برنامه استیک با چندین سطح پخت، ازجمله خام، خام متوسط، پخته متوسط و کاملا پخته، به این باربیکیو امکان می‌دهد تا عملکرد بهتری را در پخت استیک‌ها داشته باشد.

  • تنظیم خودکار زمان کباب کردن: این گریل دارای قابلیت تنظیم خودکار زمان کباب کردن است که باتوجه‌به ضخامت گوشت و نوع مواد غذایی، می‌توانید زمان مناسب تهیه استیک را انتخاب کرده و از سوختن غذا جلوگیری کنید.

  • درجه حرارت قابل تنظیم: گریل گاستروبک دارای شش درجه حرارت قابل تنظیم از ۱۵۰ تا ۲۱۰ درجه سانتیگراد است که به‌صورت دستی قابل تنظیم خواهد بود؛ این ویژگی امکان تهیه غذاهای کباب و گریل‌شده با طعم بی‌نظیر را فراهم می‌کند.

  • قابلیت تبدیل شدن به یک کباب‌پز بزرگ: با باز شدن صفحات به‌صورت ۱۸۰ درجه، می‌توان از باربیکیو به‌عنوان کباب‌پز بزرگ نیز استفاده کرد.

  • صفحه گریل شیاردار و صفحه تخت: صفحه گریل شیاردار برای کبابی کردن انواع گوشت و سبزیجات و صفحه تخت مناسب برای درست کردن پنکیک، املت، تخم‌مرغ، پیتزا، کرپ و پنکیک و سیب‌زمینی، در این دستگاه بی‌نظیر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گریل گاستروبک

دلیل انتخاب دستگاه گریل گاستروبک چیست؟

استفاده از دستگاه گریل گاستروبک به‌عنوان یک وسیله مناسب برای پخت و طبخ گوشت قرمز، مرغ، ماهی و انواع سبزیجات به‌شکلی سالم و لذیذ به شما امکان می‌دهد تا غذاهای خود را با طعم بی‌نظیر و درعین‌حال بسیار سالم تهیه کنید. این دستگاه کارآمد، به‌راحتی در کابینت‌ها یا فضاهای کوچک جا می‌شود و می‌تواند به شما کمک کند تا در هر زمانی و هر مکانی مواد غذایی خوشمزه را طبخ کنید.

دستگاه گریل برند گاستروبک ساخت کشور آلمان و با قدرت حداکثری 2400 واتی طراحی شده است، که این توانایی در تمامی مدل‌های آن با اختلاف کمی وجود دارد. این محصول با قابلیت تاشدن، به‌طوری‌که به‌راحتی روی کانتر آشپزخانه یا میز قرار می‌گیرد و جای کمی اشغال می‌کند، به‌عنوان یک دستگاه رومیزی عمل می‌کند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود دستگاه گریل گاستروبک گزینه‌ی ایده‌آلی برای آشپزخانه‌ها و فضاهای کوچک باشد و امکان طبخ خوشمزه‌ترین غذاهای سالم را در اختیار شما قرار دهد.

مشخصات دستگاه گریل گاستروبک

تجهیزات برقی و لوازم الکترونیکی ساخت کشور آلمان همواره به‌دلیل کیفیت بالا و عملکرد برترشان شناخته شده‌اند. برند گاستروبک نیز یکی از نمونه‌های برجسته این تجهیزات است که از بهترین قطعات و مواداولیه در ساخت وسایل آن استفاده می‌شود. شما می‌توانید علاوه‌بر دستگاه گریل، چای ساز گاستروبک و مخلوط کن گاستروبک را نیز خریداری کنید.

گریل گاستروبک با صفحه گریل صاف طراحی شده است که امکان تهیه انواع پنکیک، نان تست، نیمرو و غیره را فراهم می‌کند؛ همچنین، این دستگاه گریل با تایمر صوتی، به کاربر امکان می‌دهد زمان مناسب پخت غذا را تنظیم کند. این محصول از یک دماسنج دقیق برخوردار است که با کمک آن دمای نقطه مرکزی غذا به‌دقت محاسبه می‌شود. این ویژگی‌ها باعث شده تا دستگاه گریل برند گاستروبک یک انتخاب خیلی خوب برای هر خانه و آشپزخانه‌ای محسوب شود.

گریل گاستروبک

خرید دستگاه محصولات گاستروبک

برای خرید دستگاه گریل گاستروبک اصل، بهتر است حتما به عاملین مجاز فروش مراجعه کرده تا این محصول را با ضمانت‌نامه معتبر دریافت کنید. درنتیجه، می‌توانید از کیفیت و اصالت محصول، اطمینان حاصل کنید. فروشندگان مجرب می‌توانند بهترین راهنمایی را به شما در مورد خرید بهترین مدل دستگاه گریل ارائه دهند؛ زیرا آن‌ها به‌عنوان مرجعی مطمئن برای دریافت مشاوره شناخته می‌شوند.

هنگام خرید دستگاه گریل برند گاستروبک، حتما به توان کلی محصول، برنامه‌های غذایی، حداکثر مدت پخت و تجهیزات اضافی همراه آن توجه کنید. بعضی از مدل‌های دستگاه گریل از برند گاستروبک، با 5 تا 7 برنامه غذایی برنامه‌ریزی شده‌اند؛ همچنین مدت‌زمان مناسب برای پخت هرکدام از این غذا‌ها در حافظه دستگاه ذخیره شده است. این ویژگی‌ها به شما امکان می‌دهند تا بهترین تجربه پخت‌و‌پز را با دستگاه گریل برند گاستروبک داشته باشید.

قیمت دستگاه گریل برند گاستروبک

برای آگاهی نسبت به قیمت دستگاه گریل گاستروبک می‌توانید به سایت‌های مجاز فروش مراجعه کرده که در آن‌ها تازه‌ترین قیمت‌ دستگاه به شما ارائه می‌شود و می‌توانید قیمت‌ها را باهم مقایسه کنید. قیمت این دستگاه متغیر است و تحت‌تأثیر نوسانات نرخ ارز قرار می‌گیرد. براساس مدل و ویژگی‌های آن، قیمت دستگاه گاستروبک معمولا از 7 تا 15 میلیون تومان متغیر است و با‌توجه‌به نوع دستگاه، قیمت آن مشخص می‌شود.

برای خرید دستگاه گریل از این برند با بهترین قیمت، بهتر است به‌صورت مستقیم از فروشنده اصلی خرید کرده و با حذف واسطه‌ها، دستگاه موردنظر خود را با بهترین قیمت خریداری خواهید کرد. حذف واسطه‌ها به شما کمک می‌کند، بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های اضافی، دستگاه موردنیاز خود را تهیه کنید و خریدی مطمئن و لذت‌بخش داشته باشید.

 

سخن پایانی

شرکت دریا به‌عنوان نمایندگی رسمی شرکت گاستروبک در ایران فعالیت می‌کند و سایت گاستروبک شاپ به‌عنوان وب‌سایت این شرکت برای ارائه محصولات به مشتریان محترم ایجاد شده است. تمامی محصولات ارائه‌شده توسط این شرکت، تولید اصلی و فابریک برند گاستروبک هستند. با‌توجه‌به نمایندگی رسمی و اعتبار شرکت دریا، مشتریان می‌توانند با اطمینان کامل از اصالت و کیفیت محصولات این برند، محصولات این برند را خریداری کنند. شما می‌توانید محصولاتی مانند گریل گاستروبک، چای ساز گاستروبک و مخلوط کن گاستروبک را از شرکت دریا خریداری کرده و خریدی مطمئن داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز