خبرگزاری کار ایران

شرایط ارسال بار هوایی به استرالیا

شرایط ارسال بار هوایی به استرالیا
کد خبر : ۱۴۴۰۷۱۳

بسیاری از افراد قصد دارند که به استرالیا سفر کنند دغدغه وسایل منزل و اضافه بارخود را دارند. اگر شما قصد داشته باشید که به این کشور سفر کنید فقط به شما اجازه داده خواهد شد تا حدود خاصی بار همراه خود حمل کنید. این قانون برای همه یکسان است و هیچ فرد قادر نیست که وسایل اضافه همراه خود ببرد اما نگران این موضوع نباشید چرا که برای ارسال اضافه بار مسافری و لوازم منزل شرکت هایی فعال هستند که می توانند هر آنچه که شما می خواهید را به خارج از کشور و هر نقطه از دنیا ارسال کنند .

خدمات فریت بار ایمن کارگو از شرکت های معتبر مستقر در فرودگاه امام خمینی (ره)‌ است که می توانید با تماس با این شرکت از خدمات ارسال بار هوایی اطلاعات بیشتری کسب کنید و بر اساس راهنمایی هایی که مشاورین ما برای شماخواهند داشت بهترین راه را برای حمل و ارسال اضافه بار خود انتخاب کنید . یکی از خدمات ویژه ایمن کارگو فریت بار به استرالیا ؛ در اصل شهر های استرالیا مانند سیدنی ,  کانبرا , پرت , آدلاید , بریزبن , ملبورن  است . برای اینکه در این باره بتوانیم بیشتر مشاوره دهیم می توانید با ما در ارتباط باشید :

راه های ارتباطی با  خدمات فریت بار ایمن کارگو

شماره تماس : 02156421613     و  09122391613

ایمیل : info@eimencargo.com

شماره واتساپ : 09122391613

آدرس وب سایت : https://eimencargo.com/

قبل از ارضافه بار بهتر است به صورت کلی از نحوه فریت بار و ارسال بار هوایی به استرالیا بیشتر آشنا شوید در ادامه توضیحاتی داده شده است .

آشنایی با فریت بار

برای هر کسی که محموله بین المللی دارد به خوبی مشخص است که حمل و نقل هوایی بسیار مناسب‌تر است. این خدمات حمل‌و‌نقل سریع هستند و امکان فرستادن طیف وسیعی از محصولات در آن وجود دارد. حمل‌و‌نقل هوایی بین المللی به ویژه برای محموله های حساس بسیار کارآمد است. در فریت بار به استرالیا نیز شرکت خدمات بار هوایی با استفاده از ایرلاین های مناسب و یا درخواستی مسافر دقیقا محموله های شما را با سرعت زیاد و با بهترین کیفیت به مقصد ارسال می‌کند. در این نوع حمل‌و‌نقل شما حتی امکان انتقال حیوانات خانگی را نیز دارید و می‌توانید خیلی سریع حیوان‌های خانگی خود را به شهر مقصد خود در استرالیا انتقال دهید.

مزایای فریت بار به استرالیا

اگر قصد دارید از فریت بار استرالیا استفاده کنید ابتدا بهتر است که از مزایای آن به طور کامل اطلاع پیدا کنید. برای آشنایی بیشتر شما اکنون مزایای استفاده از خدمات فریت بار به استرالیا را به شما معرفی می کنیم.

 سرعت ارسال بار بالا

بزرگترین مزیتی که هنگام حمل بار هوایی به دست می‌آورید، سرعت ارسال بار است که حتی تحویل می‌تواند همان روز باشد. این روش حمل‌و‌نقل سریع‌ترین زمان حمل‌و‌نقل شناخته می‌شود و برای فرستنده‌هایی که محموله‌های حساس دارند و زمان برای آن‌ها مهم است، مانند کالاهای فاسد شدنی، فریت بار بهترین گزینه است. بنابراین اگر به دنبال یک راه برای ارسال سریع محموله های خود به استرالیا هستید می توانید به فریت بار به استرالیا با ایمن کارگو فکر کنید زیرا بسیار در این زمینه کارآمد است.

 امنیت بالا

در حالی که امنیت فرودگاه می‌تواند برای ما که پرواز می‌کنیم دردسرساز باشد، مقررات سختگیرانه و غربالگری‌ها و غیره اما به نفع حمل‌و‌نقل هوایی است. مناطق دریافت بار و پایانه‌های هوایی بسیار کنترل و ایمن هستند و خطر سرقت یا آسیب را محدود می‌کنند. علاوه‌بر این زمان کمتری برای حمل‌و‌نقل مورد نیاز است. پس باید بگوییم که شما می‌توانید با اطمینان خاطر کالاهای خود را به شرکت فریت بار بسپارید. به عبارت دیگر شما قادر نخواهید بود همچنین روش حمل‌و‌نقلی با این امنیت پیدا کنید.

 بسته بندی عالی

بسیاری از کالاها به دلیل بسته‌بندی نامناسب در جابه‌جایی دچار ایراد و خرابی می‌شوند و دیگر کارایی خود را از دست می‌دهند. طبیعتاً بسته‌بندی نامناسب سبب خواهد شد که شما بتوانید محموله خود را به‌درستی ارسال کنید. قطعاً این امر از نظر اقتصادی برای شما اصلا به‌صرفه نیست زیرا باید ضررهای آن را پرداخت کنید.

شرکت ایمن کارگو صفر تا صد بسته بندی را از منزل شما تا تحویل بار به هواپیمایی انجام میدهد از این رو همیشه توانسته است رضایت مشتری را جلب کند : کار ما به این صورت است که وقتی درخواست ارسال بار از طرف مسافر به استرالیا می شود تیم پکینگ با به همراه داشتن تمامی لوازم مورد نیاز بسته بندی مانند کارتن های مخصوص , نایولن حباب دار , کاغذ ضد ضربه , پالت و نایلکس و چسب و ... ب منزل شما اعزام میشوند و لوازم مد نظر شما برای ارسال را بسته بندی می کنند.

شرایط ارسال بار هوایی به استرالیا

چه محصولاتی را با فریت بار می‌توان ارسال کرد؟

سوال اساسی بسیاری از افراد این است که با استفاده از فریت بار قادر هستند چه محصولاتی را ارسال کنید؟ فرقی نمی‌کند شما چه محصولی را بخواهید ارسال کنید زیرا بسیاری از محصولات و محموله‌ها با استفاده از فریت بار انتقال داده خواهند شد. فرق نمی‌کند که قصد انتقال حیوان خانگی خود را داشته باشد یا وسایل منزل تمامی محصولات باکیفیت و سرعت بالا ارسال خواهند شد. پس شما محدودیتی از این نظر نخواهید داشت، حتی بسیاری از دانشجویان برای ارسال وسایل خود از فریت بار استفاده می‌کنند شما نیز می‌توانید از آن نهایت بهره را ببرید.

نکته : البته یکسری از کالا ها مانند اسلحه , چاقو , اسید , ادکلن , باتری , آهنربا و .. هستند که کلا برای ارسال بار ممنوع می باشند برای کسب اطلاع بیشتر در رابطه با بارهی ممنوعه می توانید با مشاورین ایمن کارگو تماس بگیرید .

هزینه هر کیلو فریت بار به استرالیا چقدر است ؟

طبیعتاً قیمت استفاده از هر خدماتی مهم است اگر قیمت استفاده از فریت بار استرالیا زیاد باشد افراد تمایل زیادی به استفاده از آن نخواهد داشت. اما باید بدانید که قیمت استفاده از این خدمات به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. یکی از این عوامل نوع محموله شما است بعضی از محموله‌‌ها حساسیت بسیار بالایی دارند و برای حمل‌و‌نقل آن‌ها نیاز است که از امکانات بیشتری استفاده شود. البته حجم محموله نیز مهم است اگر شما محموله زیادی داشته باشد باید قیمت بیشتری را به ارسال آن اختصاص دهید. اما به‌طور‌کلی هیچ راهی بهتر از فریت بار نیست و هزینه دریافتی برای این امر نسبت به دیگر روش‌های حمل‌و‌نقل بسیار به‌صرفه‌تر است.

مدت زمان فریت بار به استرالیا

بسیاری از افراد برای ارسال محموله خود عجله زیادی دارند و برای آن‌ها مهم است که حتما ارسال سریع صورت بگیرد. در انواع روش‌های که شما برای فرستادن محصولات به استرالیا می‌توانید استفاده کنید فریت بار با سرعت بسیار بیشتری صورت می‌گیرد. البته شرایط آب‌و‌هوایی و دیگر عوامل نیز در این امر تاثیر گذار هستند. اما در هر صورت شما با فریت بار می‌توانید محصولات خود را خیلی سریع به نقطه دلخواه ارسال کنید. پس نیازی نیست که نگرانی بابت مدت زمان ارسال آن‌ها داشته باشید.

برای دریافت قیمت دقیق برای ارسال بار به هر کدام از شهرهای استرالیا : ملبورن , سیدنی , آدلاید , بریزبن و پرت می توانید با مشاورین ما در ایمن کار گو تماس بگیرید :

شماره تماس : 02156421613     و  09122391613

ایمیل : info@eimencargo.com

شماره واتساپ : 09122391613

آدرس وب سایت : https://eimencargo.com

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز