خبرگزاری کار ایران

افتتاح فروشگاه تراست لند

افتتاح فروشگاه تراست لند
کد خبر : ۱۳۵۶۶۰۴

پوست صورت و بدن آینه‌ای از زیبایی فرد است. درواقع با توجه به پوست هر شخص می‌توانیم متوجه شویم که وی چقدر به زیبایی و سلامت بدن خود اهمیت می‌دهد، چراکه در دنیای امروز، دیگر استفاده از محصولات آرایشی برای پوشاندن عیب‌های پوست ترند نیست و روش‌های بهتر و عالی‌تری برای افزایش سلامت و زیبایی پوست ارائه شده‌است.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به زیبایی و سلامت پوست و موی خود اهمیت زیادی می‌دهید، قطعاً با محصولات مراقبتی آن‌ها آشنایی دارید. خبر خوب این‌که می‌توانید تمام محصولات مراقبتی پوست و مو و بدن را از فروشگاه تراست لند تهیه کنید.

محصولات تراست توسط کارخانه مهلران تولید می شود. مهلران یکی از قدیمی ترین کارخانه های ایران است که فعالیت خود را در سال 1260 با تولید شمع آغاز کرده است. محصولات این کارخانه از طریق شرکت لیاتیم و سپس توسط فروشندگان و بازاریابان این شرکت به فروش می رسد. شما برای خرید مستقیم محصولات تراست از طریق سایت شرکت لیاتیم نیاز به کد معرف و یا کد بازاریابی دارید.

کد معرف لیاتیم چیست؟

166879 یک کد معرف لیاتیم و یا همان کد بازاریابی است که شما برای خرید مستقیم محصولات تراست و یا ثبت نام به عنوان بازاریاب در سایت liateam.ir به آن احتیاج دارید. در مجموعه لیاتیم هر فروشنده دارای یک کد بازاریاب و یا همان کد معرف است. در صورتی که بخواهید به جمع خریداران محصولات تراست و یا فروشندگان این مجموعه بپیوندید می توانید از کد 166879 که متعلق به فروشگاه trustland.ir است و یا کد دیگر بازاریابان استفاده کنید.

محصولات مراقبت از پوست تراست لند

یکی از دسته‌بندی‌های مهم و اصلی فروشگاه تراست لند، مربوط به محصولات مراقبت از پوست است. همان‌طور که می‌دانید، پوست یکی از مهم‌ترین اعضای بدن است و نحوهٔ مراقبت از آن می‌تواند به‌طور مستقیم بر سلامت کلی شما تأثیر بگذارد، چرا‌که پوست به‌عنوان یک محافظ عمل می‌کند و در برابر بیشتر عناصر خارجی آسیب‌پذیر است، بنابراین توصیه می‌شود که با استفاده از محصولات مراقبتی پوست، از لباس بدن خود محافظت کنید.

همان‌گونه که می‌دانید، عادت‌های روزمره تأثیر زیادی بر سلامت و کیفیت پوست صورت و بدن دارند. از نظر بسیاری از متخصصان، تنها راه حفاظت از پوست و کاهش روند پیری آن، استفاده از محصولات مراقبت از پوست است. محصولاتی مانند کرم ضدآفتاب، کرم مرطوب‌کننده و آب‌رسان، لایه‌بردارها، سرم، تونر، میسلار واتر، ماسک‌های پوست صورت و چشم و لب و شوینده‌ها، از مهم‌ترین محصولات مراقبت پوستی هستند که می‌توانید آن‌ها از تراست لند تهیه کنید. این نکته را نیز از یاد نبرید که محصولات تهیه‌شده همگی باید متناسب با نوع پوست شما باشند.

افتتاح فروشگاه تراست لند

محصولات مراقبت از بدن

محصولات متنوعی برای پوست بدن وجود دارد که می‌توانید همگی آن‌ها را از فروشگاه Trust land تهیه کنید. این نکته را نیز از یاد نبرید که از بهترین برندهای محصولات پوستی استفاده کنید، چرا‌که در صورت استفاده از محصولات بی‌کیفیت، نه تنها به سلامت پوست خود کمک نکرده، بلکه آن را با چالش‌هایی روبه‌رو خواهید کرد. استفاده از محصولات مراقبتی با‌کیفیت هیچ‌گونه آسیب و حساسیتی را برای پوست بدن ایجاد نمی‌کنند. محصولات مراقبتی از پوست بدن شامل انواع کرم و لوسیون برای بدن، انواع شویندهٔ مخصوص دست و بدن، محصولات بهداشتی بانوان و محصولات بهداشت جنسی است. ذکر این نکته ضروری است که تمامی محصولات تراست، از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند. از سری محصولاتی که می‌توانید آن‌ها در فروشگاه اینترنتی تراست لند پیدا کنید، در ادامه عنوان شده‌است:

  • کرم و لوسیون بدن

سبک زندگی شما فقط بر سلامت کلی بدن تاثیر نمی‌گذارد، بلکه بر سلامت پوست هم مؤثر است. روتین‌های زیبایی فرصتی برای مشاهدهٔ تغییرات زیبایی پوست هستند. برای انتخاب بهترین محصول مراقبتی، حتماً باید به نوع پوست خود دقت کنید. این نکته را نیز از یاد نبرید که به مرور زمان و افزایش سن نیز نوع پوست شما تغییر خواهد کرد که شما نیز باید نوع انتخاب‌های خود را تغییر دهید.

استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌های بدن بعد از هر حمام به‌شدت توصیه می‌شود. بهتر است که کرم مرطوب‌کنندهٔ دست شما با کرم مرطوب‌کنندهٔ صورت متفاوت باشد، چرا که دست‌ها به شکل متناوب در تماس با آب قرار دارند و احتیاج به مرطوب‌کنندگی آن‌ها بیشتر است. در رابطه با محصولات مراقبتی خوشبوکنندهٔ بدن که نیاز به توضیح بیشتر نیست، زیرا همگی شما با اهمیت استفاده از آن‌ها به‌خوبی آشنایی دارید. هم‌چنین استفاده از کرم ضدآفتاب مخصوص بدن برای نواحی پشت گردن و دست‌ها به‌شدت توصیه می‌شود.

  • انواع شویندهٔ بدن

یکی دیگر از محصولات تراست، انواع شوینده‌های بدن است. این محصولات شامل انواع شامپوهای مخصوص بدن و شوینده‌های دست هستند. نمونه‌های مختلفی از شامپوهای بدن وجود دارد که با توجه به نوع پوست و برند و رایحه‌های موجود در آن‌ها، می‌توانید یکی را انتخاب و خریداری کنید. برخی از نمونه‌های شامپوهای بدن نیز حاوی دانه‌های لایه‌بردار هستند که می‌توانند برای لایه‌برداری ملایم پوست، بسیار مفید باشند.

افتتاح فروشگاه تراست لند

محصولات مراقبت از مو

مراقبت از مو هم برای بانوان و هم برای آقایان یک اصل مهم و بهداشتی است. هیچ کس دوست ندارد که موهای ناسالم و نامرتبی داشته باشد. مراقبت از مو به اندازهٔ مراقبت از پوست مهم است، چراکه موها روزانه در معرض آلودگی و مواد شیمیایی زیادی قرار می‌گیرند. مواد طبیعی موجود در محصولات مراقبت از مو می‌توانند با انتقال ویتامین‌ها، مواد معدنی، روغن‌ها و عصاره‌های گیاهی به پوست سر و فولیکول‌های مو کمک کنند که استفاده از این محصولات درنهایت منجر به سلامت و زیبایی موها خواهد شد. استفاده از محصولات مراقبتی علاوه‌بر این‌که سبب رشد مجدد موها می‌شود، به حفظ رطوبت طبیعی مو نیز کمک کرده و بافت و ظاهر کلی مو را تقویت می‌کند. داشتن موهای سالم و زیبا به افزایش اعتمادبه‌نفس افراد کمک زیادی می‌کند، بنابراین مهم است که استفاده از محصولات مراقبت مو فراموش نشود. در ادامه انواع محصولات مراقبتی از مو معرفی شده‌است که همگی آن‌ها را می‌توانید از فروشگاه تراست لند تهیه کنید:

  • بهداشت و مراقبت مو

 مراقبت از مو به روش صحیح از زیبایی مو اهمیت بیشتری دارد. برای آن‌که موهایی سالم و جذاب داشته باشید، باید از آن‌ها مراقبت کنید. روتین معمول برای داشتن موهای سالم به این شکل است که موهای خود را با شامپو بشویید و بعد از آن از ماسک و نرم‌کننده مو استفاده کنید. زمانی که موهای شما نیز به اصطلاح دو نم است، استفاده از سرم و کرم مو و هم‌چنین روغن‌های گیاهی را فراموش نکنید تا موهای سالم و درخشانی داشته باشید.

  • حالت‌دهنده‌های مو

استفاده از حالت‌دهنده‌های مو به افزایش زیبایی مو و چهرهٔ شما کمک خواهد کرد. برای همین می‌توانید از ژل حالت‌دهنده، چسب و وکس مو، تافت و اسپری نگه‌دارندهٔ مو استفاده کنید. این نکته را فراموش نکنید که در استفاده از محصولات حالت‌دهندهٔ مو زیاده‌روی نکنید. هم‌چنین در روزهایی که از این محصولات استفاده می‌کنید، بهتر است که در پایان روز دوش بگیرید.

سخن پایانی

فروشگاه تراست لند ارائه‌کنندهٔ انواع محصولات مراقبتی پوست و مو با برند تراست است که می‌توانید تمام محصولات موردنظر خود را با قیمتی مناسب از این فروشگاه خریداری کنید. کالاهای خریداری‌شدهٔ خود را درب منزل تحویل بگیرید و از خرید اینترنتی خود لذت ببرید. جهت خرید به سایت https://trustland.ir/ واردشده و محصول موردنظر خود را از قسمت سرچ فروشگاه و یا دسته‌بندی‌ها بیابید و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز