خبرگزاری کار ایران

ادعای " با ما رتبه شوید" موسسه مشاور کنکور الف مشاور ثابت شد!

ادعای " با ما رتبه شوید" موسسه مشاور کنکور الف مشاور ثابت شد!
کد خبر : ۱۳۰۰۹۳۶

این روزها موسسات کنکوری بسیار زیادی ادعا می کنند در کار خود حرفه ای هستند و با شعار "با ما رتبه شوید" دانش آموزان زیادی را جذب میکنند و بابت جلسات مشاوره خود هزینه زیادی را از دانش آموز دریافت میکنند، اما کیفیت جلسات مشاوره آنها چندان خوب نیست؛ بنابراین بهتر است قبل از پرداخت هرگونه هزینه، درباره مشاور مورد نظر خود تحقیق و پرس و جو کنید؛ در ادامه شما را در جهت انتخاب یک مشاور کنکور خوب و حرفه ای به طور کامل راهنمایی می کنیم با ما همراه باشید.

از کجا بدانیم مشاور مورد نظر ما حرفه ای است؟

از آنجایی که تعداد موسسات کنکوری این روزها بسیار زیاد شده است، انتخاب یک مشاور باتجربه و حرفه ای، همیشه یکی از دغدغه‌های بزرگ داوطلبین کنکور بوده است، در این بخش قصد داریم معیارهای یک مشاور خوب را برای شما شرح دهیم.

به طور کلی معیارهایی که یک مشاور کنکور حرفه ای باید داشته باشد به شرح زیر است:

  1. تنظیم برنامه اصولی
  2. ارائه تکنیک‌هایی برای کاهش استرس و آرامش روان
  3. معرفی انواع تکنیک‌های مطالعه
  4. ارائه راهکار برای افزایش تمرکز و تقویت حافظه
  5. آموزش زمانبندی درست مطالعه دروس
  6. ارزش قائل شدن برای استراحت، خواب درست و کافی و تفریح داوطلب کنکور

چرا باید مشاور کنکور داشته باشیم؟

به دلیل تغییرات کتب درسی و سختی برخی از مباحث، داوطلب نیاز به تهیه کتاب‌های کمک درسی خواهد داشت؛ از آنجایی که داوطلب کنکور باید منابع و کتب زیادی را مطالعه کند، باید از همان ابتدا راه و چاه مسیر را بداند تا بتواند از زمان محدود خود به درستی استفاده کند و منابع کنکور را به طور دقیق و کامل مطالعه کند.

کسی که قصد دارد برای اولین بار در کنکور شرکت کند، بدون داشتن مشاور، باید در ابتدا راه خود را با آزمون و خطا پیش گیرد، این روش زمان زیادی را از او خواهد گرفت تا بتواند برنامه ای درست و دقیق برای خود تنظیم کند و ممکن است نتواند تمامی دروس خود را به طور کامل و دقیق مطالعه و جمع بندی کند.

داشتن یک مشاور خوب علاوه بر اینکه از همان ابتدا مسیر را به شما نشان می دهد، به شما کمک می کند چگونه مطالعه مفید داشته باشید، چگونه سر وقت مطالعه هر یک از منابع را به اتمام برسانید و استرس شما را بخاطر کنکور کاهش می دهد و به خوبی برای رتبه برتر شدن همراه شما خواهد بود. مشاور کنکور الف مشاور شما را برای رسیدن به رتبه های برتر آماده میکند.

چگونه بی انگیزه بودن خود را برطرف کنیم؟

بسیاری از داوطلبان کنکور به دلیل مواجه شدن با حجم زیاد منابع مطالعاتی و زمان محدود، ممکن است دچار بی انگیزگی شوند؛ این حس تا زمانی که شبیه احساسات دیگر گذرا باشد طبیعی است، اما اگر ادامه پیدا کرد، به طوری که به مدت طولانی باعث مختل شدن روند مطالعه شد، باید بدانید طبیعی نیست و نیاز به درمان دارد.

حس بی انگیزگی در ابتدا خود را به این صورت نشان خواهد داد که شما حس و حال مطالعه را ندارید، اما اگر ادامه پیدا کند، به مرور شما علاقه خود را نسبت تمامی کارهایی که به آن‌ها علاقه داشتید و به شما انگیزه می داد را از دست میدهید؛ همچنین با گذشت زمان در روابط خانوادگی، عاطفی، شغلی و غیره نیز دچار مشکل خواهید شد.

ادعای " با ما رتبه شوید" موسسه مشاور کنکور الف مشاور ثابت شد!

آشنایی با تکنیک‌های مطالعه

تکنبک‌های مختلفی برای مطالعه دروس وجود دارد، به دلیل تفاوت شخصیت‌ها هر یک از افراد با یک تکنیک خاص، می توانند به مطالعه بپردازند؛ یکی از کارهایی که یک موسسه مشاور کنکور خوب باید انجام دهد، این است که تمامی تکنیک‌های مطالعه موثر برای کسب رتبه بالا در کنکور را به داوطلب معرفی کند و تکنیک‌های مناسب او را معرفی کند.

به طور کلی روش‌های مفید برای مطالعه به شرح زیر است:

  • روش مطالعه روزنامه وار
  • روش اسکن کردن
  • روش ساختار، گزاره، ارزیابی
  • روش اسکیمینگ
  • روش مطالعه سریع
  • روش مطالعه فعال
  • روش مطالعه دقیق
  • روش پومودورو
  • و..

شما می توانید با یک سرچ کوچک در گوگل با تمامی این روش‌ها آشنا شوید، اما ممکن است تشخیص اینکه کدام تکنیک برای شما مناسب است، دشوار باشد؛ بنابراین با گرفتن مشاور کنکور دیگر چنین مشکلی نخواهید داشت. یکی از بهترین موسسات مشاور کنکور، موسسه مشاور کنکور الف مشاور است، این موسسه که دارای مشاورانی برجسته و متخصص است، ابتدا شما را با تمامی تکنیک‌ها آشنا خواهد کرد و سپس با توجه به تست‌های شخصیت شناسی که از شما میگیرد به شما تکنیک مطالعه مناسب را معرفی خواهد کرد. برای دریافت اموزش های فوق العاده، مشاهده نتایج دانش اموزان وضایت آنها یا ارتباط مستقیم با ادمین های الف مشاور روی لینک اینستاگرام الف مشاور کلیک کنید یا ایدی @alefmoshaver.ir را در اینستاگرام سرچ نمایید. همچنین می توانید به ادرس اینترنتی www.alefmoshaver.com مراجعه کنید.

ادعای " با ما رتبه شوید" موسسه مشاور کنکور الف مشاور ثابت شد!

چگونه یک برنامه ریزی اصولی داشته باشیم؟

برای موفقیت در کنکور و رتبه برتر شدن شما نیاز به یک برنامه ریزی اصولی دارید، بهتر است بدانید اگر برنامه ریزی شما سنگین، فشرده و اصولی نباشد، طولی نخواهد کشید که از مطالعه و ادامه تلاش خود دست خواهید کشید؛ برنامه ریزی درست به شما کمک می کند تا انگیزه خود را حفظ کنید و بدون خستگی به تلاش خود ادامه دهید.

در ادامه مواردی را که در برنامه ریزی باید در نظر داشته باشید را برای شما شرح می دهیم:

  1. هدف گذاری: اولین کاری که برای تنظیم برنامه باید انجام دهید این است که هدف شما از شرکت در کنکور چیست؟ دوست دارید چه رشته ای و در چه دانشگاهی قبول شوید؟ بعد از مشخص کردن هدف، باید با مشاور یا رتبه برترها مشورت کنید تا بدانید برای قبولی رشته مورد نظر در آن دانشگاه باید حدودا چه رتبه‌ای را کسب کنید.
  2. شناخت منابع مهم: بعد از هدف گذاری باید منابعی را که به شما کمک میکند به رتبه مورد نظر خود دست یابید را در اولویت قرار دهید و آنها را در جدول برنامه ریزی خود درج کنید.
  3. خواب کافی: یکی از مهمترین ملاک‌ها داشتن خواب کافی است، توجه داشته باشید که اگر برنامه شما به قدری فشرده باشد که مجبور شوید کمتر بخوابید، کیفیت مطالعه شما به شدت کاهش خواهد یافت.
  4. استراحت و تفریح: برای آرامش روان و پیشگیری از خستگی و بی انگیزگی، بهتر است استراحت و تفریح را در برنامه خود قرار دهید.

ادعای " با ما رتبه شوید" موسسه مشاور کنکور الف مشاور ثابت شد!

به طور کلی داشتن یک مشاور تحصیلی خوب به شما کمک میکند تا یک برنامه اصولی که مناسب شما باشد، تنظیم کنید، بتوانید استرس خود را کنترل خود و حافظه خود را تقویت کنید؛ همچنین راهکارهایی مناسب برای افزایش تمرکز به شما ارائه می دهد؛ اگر در برنامه ریزی یا هر یک از مواردی که در این مقاله شرح داده شد احساس ضعف میکنید، به شما پیشنهاد میکنیم حتما از طرح 7 روز رایگان برنامه ریزی کنکور الف مشاور کمک بگیرید.

موسسه مشاور کنکور الف مشاور نیز، یکی از بهترین موسسه‌هاست که سابقه درخشانی در این زمینه دارد و به خوبی می تواند شما را در این زمینه یاری کند؛ اگر می خواهید مانند رتبه برترها درس بخوانید، می توانید از مشاوره 7 روزه رایگان الف مشاور استفاده کنید.

برای شرکت در طرح مشاوره رایگان الف مشاور اینجا کلیک کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز