خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک وزیر نیرو به رئیس جمهور منتخب

پیام تبریک وزیر نیرو به رئیس جمهور منتخب
کد خبر : ۱۵۰۲۰۴۹

وزیر نیرو در پیام تبریکی به رئیس جمهور منتخب نوشت: اکنون آغاز دوره‌ای جدید برای همکاری و همدلی در کشور است تا از رهاورد آرا و پشتیبانی آحاد مردم، ایران اسلامی باقدرت و صلابت در مسیر اعتلا و شکوفایی حرکت کند.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "علی اکبر محرابیان" در پی موفقیت دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد:

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس جمهور منتخب و محترم ایران اسلامی

برگزاری پرشور و مشارکت فعالانه مردم هوشیار و شریف ایران اسلامی در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، برگ زرین دیگری را در تاریخ پر‌افتخار جمهوری اسلامی ایران رقم زد و فصل تازه‌ای را در عرصه تلاش و کوشش برای پیشرفت، توسعه و آبادانی ایران اسلامی گشوده است.

حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای در این دوره از انتخابات فارغ از گرایش‌های حزبی و سیاسی، در گام نخست اقتدار ملی را در برهه حساس کنونی کشور به نمایش گذاشت و با ناکام گذاشتن اهداف شوم و پلید دشمنان دیرین این مرز و بوم، موجب جلب اعتماد و حمایت اکثریت مردم از جنابعالی و برنامه‌هایتان شد.

اکنون آغاز دوره‌ای جدید برای همکاری و همدلی در کشور است تا از رهاورد آرا و پشتیبانی آحاد مردم، ایران اسلامی باقدرت و صلابت در مسیر اعتلا و شکوفایی حرکت کند.

به نمایندگی از خانواده بزرگ صنعت آب و برق کشور ضمن تبریک موفقیت جنابعالی در کسب اکثریت آرای مردم بعنوان رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی، سرافرازی شما را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های کشور ظل رهنمود‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و در تداوم تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی ناپذیر شهید خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی از خداوند متعال مسئلت دارم.

علی اکبر محرابیان

وزیر نیرو

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز