خبرگزاری کار ایران

رئیس دبیرخانه نوآوران مردمی خبرداد:

همایش ملی نوآوران و نخبگان 10 آبان در اصفهان برگزار می شود

همایش ملی نوآوران و نخبگان 10 آبان در اصفهان برگزار می شود
کد خبر : ۱۵۴۷۵۰۱

رئیس دبیرخانه نوآوران مردمی دولت وفاق ملی در استان اصفهان گفت: همایش ملی نوآوران و نخبگان با رویکرد شهروند سالم محور و توسعه پایدار با تعامل دولت و مردم مهرماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، محسن عزتی با بیان اینکه همایش ملی نوآوران و نخبگان بنا بود 26 مهرماه گذشته برگزار شود که به دلیل برخی رویدادها از جمله شهادت سردار شهید عباس نیلفروشان به زمان دیگری موکول شد، اظهار کرد: همایش ملی نوآوران و نخبگان با رویکرد شهروند سالم محور و توسعه پایدار با تعامل دولت وفاق و مردم با هدف پاسخگویی به پرسش ها 10 آبان ماه امسال در سالن اجتماعات ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه در این همایش یک روز مباحث مختلفی از جمله محیط زیست،صنایع دستی و گردشگری و نقش نخبگان و نوآوران در مدیریت استان اصفهان به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد، افزود: از جمله میهمانان و سخنرانان این همایش می توان به علی ربیعی دستیار اجتماعی ریاست محترم جمهور،شینا انصاری معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست کشور،ناصر عظیمی رئیس دبیرخانه نوآوران مردمی دولت وفاق ملی،مهدی جمالی نژاد استاندار اصفهان و این جانب به عنوان رئیس دبیرخانه نوآوران مردمی دولت وفاق ملی در استان اصفهان می توان اشاره کرد.

رئیس دبیرخانه نوآوران مردمی دولت وفاق ملی در استان اصفهان با تاکید بر وفاق و همدلی بین نخبگان،تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری چنین همایش هایی گام های اساسی در راستای حل و فصل چالش های مهم استان اصفهان از جمله آلودگی هوا،فرونشست زمین،خشکی زاینده رود و سایر برداریم.

وی خاطرنشان ساخت: مراسم افتتاحیه «دومین رویداد سالانه هوش مصنوعی»، پنجشنبه ۳ آبان‌ماه، با حضور چهره‌هایی در عرصه علم و فناوری کشور و با حضور «حسین افشین» معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور و «شهرام دبیری» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در هتل عباسی اصفهان برگزار شد.

 رئیس دبیرخانه نوآوران مردمی دولت وفاق ملی در استان اصفهان با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی برای هوش مصنوعی باید هر چه سریع‌تر انجام شود چراکه در این حوزه بسیار عقب هستیم، گفت: برای تحقق این امر باید همه نخبگان و فرهیختگان از همه گرایش‌ها دست در دست هم دهند تا به موفقیت و پیشرفت برسیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز