خبرگزاری کار ایران

در آیین تجلیل از ایثارگران و جانبازان شاغل در شهرداری شیراز مطرح شد؛

اجرای آیین‌های فرهنگی و عمرانی در راستای دومین کنگره شهدای فارس

اجرای آیین‌های فرهنگی و عمرانی در راستای دومین کنگره شهدای فارس
کد خبر : ۱۵۳۴۹۶۲

آیین تجلیل از ایثارگران و جانبازان شاغل در شهرداری شیراز با پخش بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت و رونمایی از پوستر شهدای شهرداری این کلان‌شهر همراه بود.

به گزارش ایلنا، رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع)‌ شورای اسلامی شهر شیراز در این آیین با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس گنجینه پایان نشدنی است، اظهار کرد: شهدا آبرو و جانبازان و ایثارگران مدال افتخار شهرها هستند و شهرها به‌وجود این افراد افتخار می‌کنند.

محمدرضا هاجری با تٱکید اینکه محلات با نام شهدا آبرو می‌گیرند، افزود: هر محله‌ای به تعداد شهدا و جانبازان خود افتخار می‌کند.

وی تصریح کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس معنوی‌ترین تفسیر از سبک زندگی اسلامی را دارد.

قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز نیز در این آیین معنوی با بیان اینکه وجود جانبازان و ایثارگران را موجب برکت در مجموعه شهرداری شیراز می‌دانیم، گفت: جامعه ایثارگری شهرداری ۲ هزار و ۶۰۵ نفر است که ۲۰ درصد از خانواده ۱۳ هزار نفری شهرداری را تشکیل می‌دهند.

آرش فرج‌زاده ادامه داد: در شهرداری شیراز افتخار میزبانی از بیش از ۱۱۸ رزمنده، ۵۳ جانباز، ۱۷۵ فرزند شهید، ۸۹۳ خانواده رزمنده، ۴۹۹ خانواده جانباز و ۵۲۲ رزمنده بازنشسته و ۲۴۵ جانباز بازنشسته را داریم.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شهدا نیز گفت: با همکاری بی‌دریغ شورای اسلامی شهر و درایت شهردار شیراز مراسم‌های متعددی در راستای دومین کنگره بزرگ ملی شهدای فارس در سطح شهر اجرا می‌شود و ۱۸ مهر ماه نیز میزبان خانواده معزز شهدای شهرداری شیراز خواهیم بود.

قائم‌مقام شهردار شیراز همچنین به افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات عمرانی پروژه‌های شهری در راستای بسته ۱۰۰ همتی اشاره و بیان کرد: با موافقت شورای اسلامی شهر و تکلیف شهردار این کلان‌شهر، سی و هشتمین مرحله از جهش عمرانی این کلان‌شهر با ۲۰ هزار میلیارد تومان رقم می‌خورد و پروژه‌های عمرانی نظیر اَبَرپروژه ضلع شمالی آیت‌الله حائری شیرازی همزمان با بازه زمانی برگزاری کنگره بزرگ شهدا به افتتاح، بهره‌برداری و تقدیم شهروندان خواهد شد.

بنابراین گزارش، این آیین معنوی که با همت حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز و مشاور شهردار شیراز در امور ایثارگران و همچنین بانوان برگزار شد، با رونمایی پوستر شهدای شهرداری شیراز همراه بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز