خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

مردم نیاز به هوای تازه دارند/ پزشکیان تازه نفس است و سابقه پاکی دارد

مردم نیاز به هوای تازه دارند/ پزشکیان تازه نفس است و سابقه پاکی دارد
کد خبر : ۱۴۹۵۵۴۳

رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در هرمزگان گفت: مردم در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند. زیرا مردم ما به هوای تازه نیاز دارند و انتخاب دکتر پزشکیان با سابقه پاک و صداقت ایشان می‌تواند گزینه بهتری نسبت به سایرین باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، محمد ذاکری، با اشاره به اهمیت انتخابات و نقش اساسی مردم در تعیین سرنوشت کشور، بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران نماد جمهوریت است. مشارکت مردم  حق طبیعی و قانونی آنان است.

وی ادامه داد: مردم باید از حق خود استفاده کنند و در سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند. مردم نباید بگذارند که دیگران از این موضوع استفاده کنند و به جای آنها تصمیم بگیرند.

زاکری با اشاره به مشکلات و گلایه‌های موجود، تصریح کرد: همه می‌دانیم مشکلات زیادی در کشور وجود دارد. اما عدم مشارکت در انتخابات به این موضوعات دامن می‌زند و وضع را بدتر می‌کند. انتخابات به عنوان یکی از سرنوشت سازترین موضوعات کشور، می‌تواند شروع کننده تحولات و تغییرات باشد.

وی با اشاره به شش گزینه موجود در انتخابات، تأکید کرد: همه گزینه‌ها مورد تایید شورای نگهبان هستند و مردم این حق را دارند که به هر کدام از کاندیدها بر اساس اندیشه و دیدگاه سیاسی خود رای بدهند.

زاکری ضمن احترام به سایر نامزدها، دکتر پزشکیان را نامزد برجسته و گزینه مناسب انتخابات معرفی کرد و گفت: ایشان دارای سلامت و صداقت هستند. از ویژگی‌هایی که ایشان را متمایز می‌کند تازه نفس بودن ایشان است. جامعه نیاز به هوای تازه دارد و چه کسی بهتر از ایشان که سابقه‌ای پاک و با صداقت دارند.

وی اضافه کرد: مشارکت بالا در انتخابات به نفع نظام و مردم است. مردم با حضور خود در انتخابات و مشارکت پرشور نشان می‌دهند که آینده و سرنوشت کشورشان دارای اهمیت است.

زاکری همچنین بیان کرد: امروزه یکی از مهم‌ترین آفت‌ها و آسیب‌های جامعه، عدم صداقت است. دکتر مسعود پزشکیان به عنوان فردی صادق و تازه نفس، با ویژگی‌هایی خود می‌تواند باعث جذب مردم و مشارکت بالا در رقابتی سالم باشد.

رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در هرمزگان، اضافه کرد: از تمامی اقشار و صنوف، به ویژه طبقه کارگر، برای حمایت از دکتر پزشکیان تشکر می‌کنم. امیدوارم با انتخاب ایشان شرایط بهتری برای مردم و کارگران فراهم شود.

او همچنین به افتتاح ستاد کارگری دکتر مسعود پزشکیان در استان هرمزگان اشاره کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز