خبرگزاری کار ایران

به دلیل برودت شدید هوا در استان زنجان؛

مدارس شیفت بعدازظهر مقطع ابتدایی استان تعطیل شد

مدارس شیفت بعدازظهر مقطع ابتدایی استان تعطیل شد
کد خبر : ۱۴۵۲۵۲۶

زنجان سومین مرکز استان سرد کشور ثبت شد

مدیر کل بحران استانداری زنجان، خبر از تعطیلی مدارس مقاطع ابتدایی زنجان در شیفت بعداز ظهر زنجان به دلیل برودت شدید هوا در استان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عباس بابائی، امروز در پی برودت و بروز سرمای شدید هوا در استان و وزش باد تند،  گفت: با توجه به برودت شدید هوا، فعالیت حضوری شیفت بعدازظهر مهد کودک و کودکستان ها، مدارس مقطع ابتدایی استان زنجان، امروز دوشنبه ۷ اسفند ماه لغو و فرآیند آموزش به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

مدیر کل بحران استانداری زنجان، افزود: مدارس استثنایی استان در هر سه مقطع نیز امروز دوشنبه ۷ اسفند تعطیل می‌باشد.

 مرتضی قدیمی، نیز دراین خصوص، گفت: سرعت وزش باد طی امروز /دوشنبه/ و پنجشنبه هفته جاری به حد نسبتا شدید و تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان، فعلی شهر زنجان را منفی هفت درجه سانتیگراد بیان کرد و اظهار داشت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه کاهش یافته است و به دلیل وجود رطوبت و وزش باد دمای محسوس می تواند بسیار کمتر از میزان واقعی باشد.

وی، همچنین با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ایستگاه فرودگاه زنجان با منفی ۱۰ درجه سردترین و گیلوان با ۱۱ درجه گرمترین مناطق استان بودند، گفت:‌ در این مدت زنجان با دمای منفی هفت درجه به عنوان سومین مرکز استان سرد کشور ثبت شد.

به گزارش ایلنا؛ طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان منفی هفت و صفر درجه، ابهر منفی هفت و منفی یک درجه، خرمدره منفی هشت و منفی یک درجه، آببر منفی ۲ و هفت درجه، قیدار منفی ۹ و منفی یک درجه، سلطانیه منفی هفت و صفر درجه و ماهنشان منفی ۶ و چهار درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز