خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام در آزمون ارشد ۱۴۰۴ و المپیاد دانشجویی از یکشنبه ۲۲ مهر

ثبت‌نام در آزمون ارشد ۱۴۰۴ و المپیاد دانشجویی از یکشنبه ۲۲ مهر
کد خبر : ۱۵۴۱۰۹۸

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ و سی‌امین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور از یکشنبه ۲۲ مهر آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، سازمان ملی سنجش اعلام کرد: ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون تا شنبه ۲۸ مهر از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی sanjesh.org ادامه دارد.

دفترچۀ راهنمای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ و سی‌امین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش در دسترس خواهد بود. آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ و سی‌امین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور پنجشنبه و جمعه دوم و سوم اسفند ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

پذیرفته شدگان دوره‌های روزانه (آموزش رایگان) آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳، چه در دانشگاه یا موسسه قبولی ثبت نام کرده و چه ثبت نام نکرده باشند، اجازه شرکت مجدد در آزمون سال ۱۴۰۴ را ندارند. این داوطلبان برای شرکت مجدد در آزمون سال ۱۴۰۵ و بعد از آن، باید تا پایان زمان ثبت نام آزمون، از دانشگاه یا موسسه قبولی انصراف قطعی دهند. همچنین تمام پذیرفته شدگان دوره‌های روزانه در سال ۱۴۰۲ و قبل از آن که در حال تحصیل هستند، برای شرکت مجدد در آزمون سال ۱۴۰۴، باید تا پایان زمان ثبت نام آزمون سال ۱۴۰۴، از دانشگاه یا موسسه قبولی انصراف قطعی دهند. این دسته از متقاضیان پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی در رشته جدید، باید فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

پذیرفته شدگان دوره‌های غیر روزانه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ و همچنین دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره‌های غیرروزانه کارشناسی ارشد ناپیوسته (به شرط نداشتن مشکل نظام وظیفه برای برادران) مانند سال‌های گذشته می‌توانند بدون انصراف از تحصیل و در صورت داشتن سایر شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه راهنما، در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ ثبت‌نام و شرکت کنند. این دسته از متقاضیان پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی در رشته جدید، قبولی قبلی آنان لغو خواهد شد و باید فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز