خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت درپی شهادت سید حسن نصرالله

پیام تسلیت سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت درپی شهادت سید حسن نصرالله
کد خبر : ۱۵۳۵۶۰۴

​حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه درامورحج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و آقای حسینی رئیس سازمان حج و زیارت با صدورپیامی مشترک، شهادت سید حسن نصرالله مجاهد خستگی‌ناپذیرو جمعی از فرماندهان مقاومت را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه درامورحج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت با صدورپیامی مشترک، ضمن تسلیت شهادت دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، تاکید کردند که خون این مجاهد نستوه که از آرمان آزادی قدس شریف ، با نثار جان خود دفاع ‌ کرد، در سراسر جهان تاثیرگذار خواهد بود. متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

وَلَا تَحۡسَبَنَّ ٱلَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ أَمۡوَٰتَۢاۚ بَلۡ أَحۡیَآءٌ عِندَ رَبِّهِمۡ یُرۡزَقُونَ

شهید عالی مقام سید حسن نصرالله، سید مقاومت که با اندیشه‌های ظلم ستیزانه، همواره در مبارزات سخت و نفس گیر با شجاعت، شرافت و اقتدار در رویارویی با جنایتکاران و غاصبان صهیونیست ازحقوق مسلمانان و جبهه‌ی مقاومت دفاع می‌کرد، بدست رژیم سفاک صهیونی، سرافرازانه به شهادت رسید.

این مجاهد نستوه از روز اول، دنبال نجات مظلومین و محرومین و شهادت در راه خدا بود و مزد این همه جهاد نیز رجوع با چهره ای گلگون در دیدار با اجداد طاهرینش بود.  

امام راحل عظیم الشان (ره) فرمود: "بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود". بدیهی است خون این مجاهد نستوه که از آرمان آزادی قدس شریف ، با نثار جان خود دفاع ‌ کرد، در سراسر جهان تاثیرگذار خواهد بود وهمه به اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبارزه با دشمنان اسلام ، دفاع ازحقوق مسلمانان و جبهه‌ی عزتمند مقاومت را تا ویران سازی کاخ ظالمین ادامه خواهیم داد که إ"ِنَّ اللَّهَ یُدافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا/ وَإِنَّ ٱللَّهَ عَلَىٰ نَصۡرِهِمۡ لَقَدِیرٌ". 

به نمایندگی از جامعه‌ بزرگ حج و زیارت، ضمن محکومیت اقدام سفاکانه جنایتکاران صهیونیست،  شهادت عزتمندانه دبیرکل حزب الله لبنان شهید سرفراز حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله(رضوان الله علیه) را به محضر امام عصر(عج) ، نائب ایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) و مراجع عظام تقلید و همه علاقمندان شهید در سراسر جهان و خانواده بزرگ جبهه مقاومت تسلیت و تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، علوّ درجات آن رهبر شجاع و به ثمر نشستن فداکاری جبهه مقاومت را مسئلت می نمائیم.

         سید عباس حسینی                                             سید عبدالفتاح نواب                                          

 رئیس سازمان حج و زیارت                             نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت                          

با سلام. همکاران محترم برای استفاده

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز