برگزاری دورههای آموزشی کنترل خشم و ارتباط با شهروندان در میادین و بازارهای میوه و تره بار
مدیر سامانه HSE سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از برگزاری دورههای آموزشی کنترل خشم و همچنین ارتباط موثر با شهروندان برای کارگران شاغل در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران خبر داد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران؛ علی اکبر رضائی تبار گفت: به منظور تکریم ارباب رجوع و کنترل خشم از سال گذشته تصمیم گرفته شد تا دورههای آموزشیای را با موضوعات متنوع و تاثیرگذار در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه تمامی دورهها بر اساس یک نیازسنجی اولیه تعریف و برای برگزاری آنها نیز جزوات آموزشی به عنوان محتواهای قابل دسترس برای کارگران و کارمندان بازارها و میادین تهیه میشود، افزود: بر همین اساس دورههای مشتری مداری، بهداشت محیط و کنترل خشم تا کنون برای میادین ۲۲گانه و بازارهای تابعه آن در شهر تهران برگزار شده و همچنان نیز ادامه دارد.
مدیر سامانه HSE سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: در جزواتی که به این منظور آماده میکنیم، مطالبی کاربردی پیرامون موضوعات دورهها جمع آوری و در دسترس کارکنان و کارگران قرار میگیرد.
وی درباره اثربخشی این دورهها بیان کرد: با توجه به تنوع تحصیلاتی کارگران و کارکنان میادین و بازارهای شهرداری تهران که از مقطع ابتدایی تا تحصیلات عالی دانشگاهی را شامل میشود، بر همین اساس طبق اظهارات مدیران میادین و روسای بازارها این دورهها این دورهها بازخوردهای خوبی در میان کارکنان داشته است.