خبرگزاری کار ایران

صدور بیش از ۱۱ هزار جلد گذرنامه زیارتی

صدور بیش از ۱۱ هزار جلد گذرنامه زیارتی
کد خبر : ۱۵۱۱۸۴۴

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به صدور بیش از 11 هزار جلد گذرنامه زیارتی از خدمات رسانی مضاعف مجموعه اداره گذرنامه پلیس به مراجعه کنندگان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "جواد تقوی"، با تسلیت و تعزیت ایام حزن انگیز ماه محرم از خدمات رسانی مضاعف اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: این خدمات از ساعت 6 صبح تا 7 بعدازظهر با اختصاص گیت های مضاعف برای مراجعه کنندگان به ویژه زائران بارگاه مقدس امام حسین(ع) ارائه می شود.

وی با بیان اینکه فرآیند چاپ گذرنامه عادی و زیارتی 72 ساعت است؛ افزود: نرخ و هزینه صدور گذرنامه زیارتی 650 هزار ریال تعیین شده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به صدور بیش از 11 هزار جلد گذرنامه زیارتی بیان داشت: دریافت و تکمیل فرم صدور گذرنامه، به همراه داشتن اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، مدرک نظام وظیفه برای افراد زیر 50 سال، موافقت و رضایت همسر شامل کلیه زنان شوهر دار و ثبت محضری، رضایت ولی یا قیم  برای افراد زیر 18 سال ، فیش بانکی و عکس رنگی 6*4 بدون عینک از جمله مدارک لازم برای صدور گذرنامه زیارتی است.

سردار تقوی با تاکید بر اینکه متقاضیان دریافت گذرنامه زیارتی، درخواست های خود را به روزهای آخر موکول نکنند؛ گفت: مجوز خروج از کشور برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی  به مقصد کشور عراق دارای اعتبار 2 ماهه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امسال از برچسب تمدید گذرنامه منقضی استفاده نشده و امکان دریافت گذرنامه در مرزها وجود نداشته و می بایست در مبدا اقدام شود؛ بیان داشت: متقاضیان می توانند جهت پیگیری درخواست های خود علاوه بر مراجعه حضوری به اداره گذرنامه؛ از نرم افزار پلیس من یا تلفن گویای شرکت ملی پست (193) استفاده کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه امکان صدور گذرنامه برای افرادی که وضعیت نظام وظیفه آنان مشخص نبوده و فاقد مجوز خروج از کشور هستند؛ نیست؛ گفت: متقاضیانی که از طریق برنامه پلیس من اقدام به ثبت درخواست صدور گذرنامه زیارتی می نمایند  دقت لازم در ثبت دقیق و صحیح اطلاعات شناسنامه ای، هویتی و عکس مناسب و پرسنلی از چهره خود را داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز