خبرگزاری کار ایران

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت:

وب گاه جدید صندوق رفاه با امکانات جدید راه اندازی شد

وب گاه جدید صندوق رفاه با امکانات جدید راه اندازی شد
کد خبر : ۱۵۱۰۲۵۲

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به لزوم هوشمندسازی و الکترونیکی شدن خدمات و فرآیندهای این صندوق با همکاری وزارت ارتباطات، از راه اندازی وب گاه جدید صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی my. srd. ir خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، علی اکبر محمدی با بیان این مطلب، اظهار داشت: در راستای الزامات قانونی در مورد حذف اسناد کاغذی و الکترونیکی شدن امور و همچنین هوشمندسازی ارائه خدمات، وب گاه جدید صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت جهت افزایش کیفیت خدمات و سهولت کاربری دانشجویان طراحی شد.

وی افزود: تا پیش از این دو وب گاه متفاوت برای انجام امور دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی وجود داشت که با تلاش همکاران ما در مدیریت فناوری اطلاعات و معاونت تسهیلات صندوق رفاه این دو وب گاه ادغام شد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تاکید کرد: این وب گاه به نشانی my. srd. ir به دانشجویان کمک می‌کند با سهولت بیشتری نسبت به درخواست‌های خود از جمله ثبت درخواست وام‌های دانشجویی و بازپرداخت اقساط و موارد دیگر، اقدامات لازم را به عمل بیاورند و این قابلیت را در اختیار افراد قرار می‌دهد که جهت ورود به وب گاه از طریق دولت من یا با استفاده از کد ملی و رمز عبور جهت انجام امور مورد نظر خود وارد درگاه جدید صندوق رفاه شوند.

وی یادآور شد: خوشبختانه تا حد امکان ثبت اطلاعات به صورت برخط و با دریافت اطلاعات از دستگاه‌های مربوطه و بدون نیاز به ارائه مدارک فیزیکی انجام می‌شود؛ به عنوان نمونه اطلاعات شناسنامه‌ای افراد از طریق ثبت احوال و یا اطلاعات تحصیلی از طریق معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش دریافت می‌شود. همچنین در سایر بخش‌ها مانند تعهد محضری، شماره حساب بانکی و آدرس پستی نیز استعلام‌ها انجام و تا حد امکان از ورود دستی اطلاعات و بروز اشتباهات احتمالی جلوگیری می‌شود.

محمدی با اشاره به ترجیح مردم برای دریافت خدمات از طریق تلفن همراه، تصریح کرد: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت نیز برای تحقق این خواسته، همکاری خود را با نرم‌افزار کاربردی ۷۲۴ آغاز کرده است. این نرم‌افزار به دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های علوم پزشکی این قابلیت را می‌دهد که با استفاده از تلفن‌های همراه خود جهت بازپرداخت اقساط وام و سایر بدهی‌های خود اقدام کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز