خبرگزاری کار ایران

استعدادیابی دو هزار کودک کار و خیابان توسط دانشگاه شهید بهشتی

استعدادیابی دو هزار کودک کار و خیابان توسط دانشگاه شهید بهشتی
کد خبر : ۱۴۹۱۵۱۶

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از استعدادیابی دو هزار کودک کار و خیابان توسط دانشگاه شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمحمد نقیب، سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در حاشیه بازدید کودکان کار و خیابان از برج میلاد در جمع خبرنگاران گفت: امروز شروع برنامه‌های هفته مقابله با کار کودکان است و ما شروع کار را با بازدید و جشن برای کودکان در برج میلاد قرار دادیم. امروز 700 نفر از کودکان کار شهر تهران که در بهزیستی ساماندهی شده‌اند برای بازدید از برج میلاد دعوت کردیم تا از برنامه‌های تفریحی و شاد استفاده کنند.

وی ادامه داد: ما این شرایط را فراهم می‌کنیم که تا این کودکان از این شرایط برخوردار باشند لذا همه تلاش‌مان را می‌کنیم و با همکاری خوبی که با بهزیستی داریم تلاش می‌کنیم که این اقدامات به خوبی انجام شود.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به ساماندهی کودکان کار و خیابان گفت: ساماندهی این کودکان با هدف استفاده و برخوداری از کودکی است و استفاده از شرایطی است که سایر کودکان نیز از آن برخوردار هستند. تلاش کردیم تا یک تابستان شاد و پر از تفریح را برای این کودکان در نظر بگیریم.

نقیب تصریح کرد: در این هفته بازدید از مکان‌های دیدنی شهر تهران مانند باغ‌وحش ارم، برج میلاد، بوستان طبیعت، برنامه‌های ورزشی، بازدید از موزه‌ها و ... پیش‌بینی شده است. به هر حال کودکان از دیدن موزه‌ها و باغ و حش و ... لذت می‌برند همچنین از انجام برنامه‌های ورزشی لذت می‌برند.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که هر موهبتی که یک کودک در شهر تهران از آن برخوردار است این کودکان نیز برخوردار شوند. امیدواریم بتوانیم بعد از تابستان‌ برنامه‌هایی را برای پاییز و زمستان این کودکان مانند سفر به مشهد و شمال در نظر بگیریم.

نقیب درباره استعدادیابی این کودکان گفت: مجموعه دانشگاه شهید بهشتی اخیرا روی 2 هزار نفر از این کودکان کار استعدادیابی انجام داده است که کار بسیار خوب پژوهشی و علمی انجام شده است. تا آخر سال تمام این کودکان که با مجموعه‌های ما سر و کار دارند استعدادیابی خواهند شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز