خبرگزاری کار ایران

در صدمین پویش امید و افتخار شهرداری تهران صورت گرفت؛

آغاز اجرای طرح فروش مجازی میادین میوه و تره‌بار تهران

آغاز اجرای طرح فروش مجازی میادین میوه و تره‌بار تهران
کد خبر : ۱۴۴۶۹۰۵

صبح امروز (۲۱ بهمن ۱۴۰۲) در قالب صدمین پویش امید و افتخار شهرداری تهران، ۲۲ بازار جدید میوه و تره‌بار در سطح پایتخت مورد بهره‌برداری قرار گرفت و همزمان اجرای طرح فروش مجازی میادین میوه و تره‌بار تهران از طریق نرم‌افزار شهرزاد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیین بهره‌برداری از ۲۲ بازار جدید میوه و تره‌بار جدید در سطح پایتخت در قالب یکصدمین پویش امید و افتخار شهرداری تهران، صبح امروز (۲۱ بهمن ۱۴۰۲) با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران، مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر، مهدی بختیاری‌زاده، سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، قدرت‌الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و جمع دیگری از مدیران شهری پایتخت برگزار شد.

مهدی بختیاری‌زاده، سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در این مراسم گفت: در سازمان میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران در ابتدای دوره جدید مدیریت شهری، ۲۹۰ بازار به صورت فعال داشتیم که ۶۱ درصد محلات را پوشش می‌داد. با تدبیر شهردار تهران قرار شد ۱۰۰ بازار را تا پایان این دوره تاسیس کنیم و سطح خدمات را گسترش دهیم.

وی افزود: تکلیف سازمان در سال ۱۴۰۲ تاسیس ۴۰ بازار در سطح شهر تهران بود که چند بازار در طول سال افتتاح شد. امروز ۲۰ بازار دیگر همزمان افتتاح می شود و دو بازار نیز به سطح وسعت و خدمات‌شان افزود شده است.

بختیاری‌زاده گفت: با احتساب بازارهایی که تاکنون افتتاح شده است، در حال حاضر ۸۱ درصد محلات تهران دارای میدان یا بازار میوه و تره‌بار هستند و تا پایان دوره کنونی مدیریت شهری، با افتتاح هایی که انجام خواهد شد، سطح خدمات و تعداد بازارها افزایش می‌یابد.

سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با بیان این که ۴۶۰ هزار نفر از خدمات ۲۲ بازار جدید بهره‌مند خواهند شد، عنوان کرد: برای افزایش سطح فروش و خدمات میادین میوه و تره‌بار، طرح فروش مجازی میوه و تره‌بار در سطح شهر تهران از امروز آغاز خواهد شد و افراد می‌توانند کالای مورد نیاز خود را با همان قیمت در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران آنلاین خرید کنند.

بختیاری‌زاده با بیان این که در سال پیش رو از دو منظر افزایش و گسترش کمی بازارها و توسعه کیفی محصولات و البته ارتقای کیفیت برخورد با شهروندان در دستور کار است، اظهار داشت: از شهردار تهران، معاون خدمات شهری و سایر عزیزانی که از افتتاح بازارهای جدید میوه و تره‌بار حمایت کردند، تشکر می‌کنند.

وی در پایان گفت: از شهرداران مناطق پایتخت بابت کمک‌هایی که به سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار کردند و همچنین مدیرعامل سابق سازمان هم بابت تلاش‌های شبانه‌روزی‌شان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز